Afgelopen keer met de open dagen was ik daar voor informatie. Toen ze hoorde dat ik van het mbo kwam zeiden ze meteen al dat ze slechte ervaringen hebben met leerlingen van het mbo en dat ze liever mensen van het vwo aannemen.. En aangezien ze per jaar rond de 400 aanmelding krijgen en er maar 130(?) per jaar aangenomen werden was de kans vrijwel nihil dat ze mij zouden selecteren... Erg jammer!
Op de eerste plaats mama! 28 u per week teamleidster op de crediteurenadministratie En daarnaast doe ik de administratie van het bedrijf van mijn vriend.
Coupeuse en ontwerpster. Werk voor mezelf en een label. U vraagt ik draai soort werk haha! Vind het heerlijk, omdat ik eigenlijk nooit hetzelfde doe.
Zelf ben ik werkzaam bij een welzijnsstichting , opbouwwerk en straks buurtwerker, generalist ( hoe ze het ook willen noemen)
t JHT zijn: de bestrijding van de handel in verdovende middelen en andere grensoverschrijdende criminaliteit, de samenwerking tussen België, Frankrijk, Luxemburg, Duitsland en Nederland en het ontmantelen van illegale drugspanden. Door middel van interregionale/internationale samenwerking wordt er informatie ingewonnen, geanalyseerd en geëxploiteerd en worden er acties georganiseerd. Het JHT werkt over het algemeen volgens het "hit en run" principe. Via liefst zo kortstondig mogelijke onderzoeken wordt locatiegericht gewerkt. Een onderzoek wordt door het JHT volledig zelfstandig van A tot Z opgepakt en afgehandeld. Veelal zijn deze onderzoeken ter ondersteuning van de lokale politie. Het JHT maakt daarbij gebruik van bijzondere opsporingsbevoegdheden (BOB). Het uiteindelijke doel is runners en dealers in de kraag te grijpen, het drugstoerisme te ontmoedigen en de overlastgevende drugspanden aan te pakken. Zo heel verhaal
Is misschien een hele domme vraag maar hoe doe je dat ? Zou je me een Pb met meer Info willen sturen ? Lijkt me echt geweldig om te doen ...
Ik ben juridisch secretaresse op een advocatenkantoor. We doen voornamelijk familierecht en (jeugd)strafrecht, maar ook andere zaken (civiele zaken, bestuursrecht etc.) worden gedaan. Eén van onze advocaten treedt ook op als curator in faillissementen wat erg veel werk met zich meebrengt. En de "echte" baas wordt vanaf 1 jan 2014 Deken van het arrondissement Midden-Nederland, dus dan wordt het helemaal lekker hectisch . Nou ja, superleuk en leerzaam werk. Veel ad hoc dingen die op een dsg voorbij komen en sowieso erg afwisselend.