Wat doe jij zelf van werk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaboutermeis, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wijkverpleegkundige in de thuiszorg

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Secretaresse 24 uur per week op een erg leuk kantoor:)

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Praktijkondersteuner somatiek :D

4. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Juridisch medewerker bij een semi-overheidsinstantie.

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Hebben jullie POH-S een eigen kantoor met receptioniste? Wat een luxe!! Onze assistentes doen echt niks voor mij! Althans in een praktijk. Die posten nog geen brief!

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik ben heel tevreden hoor met mijn baan in de supermarkt, maar ik merk wel dat als ik dat zeg dat mensen het vaak werk onder je niveau vinden. En ik krijg ook vaak de vraag en opmerkingen als: je gaat toch niet je hele leven achter de kassa zitten, je bent toch veel intelligenter dan dat. Dat vind ik jammer, want ik vind het heel erg leuk op me werk en zo slecht verdiend het ook weer niet.

7. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Werkte vroeger in de kinderopvang, toen rij instructrice en nu bij de pliesie :D

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Oh op die manier. Nee joh dat is echt onzin ;) Iedereen mag zich aanmelden met minimaal MBO 4 of havo niveau. Daarbij zijn er gemiddeld per locatie rond de 200 aanmeldingen. Iedereen krijgt op dezelfde dag een toelating (maastricht doet de toelating iets anders dan de rest) zijn allerlei vragen en een toets die je moet maken. Heb het dan nu over Rotterdam. Daar worden punten op gegeven en kijken ze echt niet naar je vooropleiding. De 110 met de hoogste scores gaan door naar een tweede ronde. Hier krijg je verschillende gesprekken ed. Daar worden ook punten voor gegeven en de 50 mensen met de hoogste punten die worden aangenomen. Ze hebben wel ervaren dat veel MBO-ers afvallen tijdens de studie maar ze mogen je met dit niveau niet weigeren. Je moet alleen zorgen dat je de toelating haalt :)

9. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik werk bij een bekende zorgverzekeraar op de afdeling klantdeclaraties.

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ben eigenlijk kapster, maar eruit gesodemieterd omdat ik 'te duur' werd. Werk nu als thuishulp, maar ik wil tzt wel iets leukers hoor.
    Nadeel is dat een bbler van 16 wat goedkoper is, en ik niet fulltime naar school kan.

11. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Opleidingsadviseur bij een grote internationaal opererende financiële dienstverlener (bank)

12. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Rij instructrice?? Dat hoor je ook niet vaak, hier zeker niet volgens mij...

Kan je mij geen les geven? Heb nog steeds geen rijbewijs omdat ik niet durf ;)

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Psychiatrisch verpleegkundige, werkzaam op een gesloten opname afdeling voor volwassenen.

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nu al een jaar ziektewet maar daarvoor bij de Shell gewerkt maar ga nooit meer terug!!!

15. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha zijn idd voornamelijk mannen die dit werk doen, wie weet wil ik het over tig jaren weer op gaan pakken.. Blijft kriebelen namelijk :)

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Docent wiskunde en natuurkunde in het VO

17. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Ja :) De coöperatie is opgericht door 6 huisartspraktijken en hebben dan een eigen praktijk/kantoor met manager en receptionistes :)
    Er werken nu 3 POH-S en er staan vacatures open voor een POH-GGZ en POH ouderenzorg (is er al eens geweest).
    Een van de POH-S doet ook nog reizigersvaccinaties.

Ik maak de afspraken, handel de telefoontjes af of laat de POH's terugbellen in hun telefonisch spreekuur en doe van alles en nog wat qua administratie.
    De ene dag kan je lekker doorwerken, vooral als er een project loopt waarvoor veel ingevoerd moet worden. En de andere keer is het vrij rustig.

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik werk 32 uur per week als gastouder vanuit eigen huis en werk 20 uur per week als administratief medewerkster bij een reclame verspreidingsbureau.

19. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Administratief medewerker bij de GGD, afdeling Infectieziekte & milieu.
    Reizigersadvisering, Inspectie van kinderopvang, SOA triage, uitbraken....het kan niet op :D erg veelzijdig en leuk

20. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Ik werk in de gehandicaptenzorg :)

Deel Deze Pagina