Ik werk als supply chain project coördinator en zorg er voor dat het planning systeem zijn informatie blijft krijgen terwijl we van commercieel systeem veranderen en daarnaast alle verbeter projecten mbt supply systeem op vraag van de planners endat vertaal ik naar IT . Werk bij een grote firma en ben de enige wereldwijd met deze functie. Dus best druk maar supertof elke dag is anders en eigenlijk kun je geen dag 'plannen' helemaal mijn ding.
Oh wat leuk, zou ik ook willen doen, waar ga je de opleiding volgen? En is dat deeltijd of voltijd? Ik werk nu in de zorg.
Werkvoorbereider en planner bij een kleinschalige thuiszorgorganisatie. Daarbij ben ik thuisbegeleider en heb ik mijn vaste cliënten die ik help bij hun psychosociale problemen.
Ik ben eigenlijk secretaresse maar daar is geen hol in te krijgen. Na 2 jaar thuisblijfmama te zijn geweest was ik het zat en ben ik voor 1 a 2 dagen begonnen als orderpicker. Heb het goed naar mijn zin
Verkoop en project begeleiding bij een technische groothandel.. Vind mijn baan nog steeds erg leuk. Vaak hectisch, zeker richting de deadlines..