Docente Engels op het VMBO. Aankomend jaar ga ik de faalangst reductie trainingen verzorgen voor de examenkandidaten. Erg leuk! Heb ook een jaar als auti-coach (begeleiding van autisten) gewerkt, mijn passie ligt absoluut bij zorgleerlingen! Jammer genoeg wilde ze me schoolbreed inzetten (ook op HAVO-VWO), maar ik ben een écht VMBO mens en wilde dat dus niet..
Ik ben afgestudeerd aan de pabo, heb 3 jaar als invalkracht gewerkt voor langere tijd (had vaak voor een half jaar/jaar een aanstelling) en nu werk ik als management assistente in een bedrijf in de onroerend goed..
Gezinsvoogd....afwisselende baan maar wel moeilijker als je zwanger bent en dus labiel....je werkt toch met kindjes wat soms aangrijpend is.
Ikzelf ben Financieel administratief medewerker en wil nog verder leren tot HR adviseur of mbo 4 personeel en arbeid. Meiden die iets in de HR doen, wat is jullie ervaring . Ik wil graag echt de personeelszaken en evt. financiele admininistratie (afhankelijk grote bedrijf of dat 1 functie kan zijn) doen bij een bedrijf. Wat is dan verstandiger om te doen HBO of MBO? er lijkt toch wel een verschil te zitten qua eind doel.. Ik wil niet echt een recruiter worden of afdelingen reorganiseren zeg maar , maar wel personeelszaken doen of intercedente.. haha je hebt in ieder geval al iets uitgekozen met het woord "boek "erin
Gastouder voor 8 uur in de week. Hou nog site bij. 1 van mijn man, en een site van mezelf. Verder aan het kijken voor een baan buiten het huis. Komen wel super gave dingen langs.
Wat een leuke banen allemaal! Ik raak helemaal geinspireerd hoewel ik helemaal gek ben op mijn eigen baan; ik werk als psycholoog in de jeugdzorg.