Omdat mijn vriend en ik al heel lang en super graag een kindje willen.. wat zouden de tips of truckjes zijn om sneller zwanger te worden? Bij mijn eerste zwangerschap die toen die tijd echt gepland was samen met mijn(ex) raakte ik zwanger na 1 jaar en 2 maanden.. nu vertellen sommigen mij dat als je na een jaar zwanger raakt er iets niet goed zit? dit geloof ik zelf niet echt.. ik ben nu wel al een tijdje bezig met mijn nieuwe vriend die zelf niet kan wachten en ik ook niet.. nu ben ik zelf al zwangerschaps boeken aan het lezen.. waar in staat hoe je eerder zwanger kan worden.. maar ik heb het idee dat het bij mij gewoon langer duurt dan normaal omdat mijn eerste zwangerschap ook pas na 1 jaar lukte. overigens mijn moeder werd heel snel zwanger van mij alleen heb ik dit zelf niet.. iemand tips?? Liefs
Een vriendin van mij raakte bij haar eerste zwanger na ruim een jaar. Nu was het in de eerste ronde al raak, helaas een mk dat wel.. Het zusje van mijn zwager raakte bij de eerste ook pas zwanger na een jaar en nu is ze zwanger van de 2e... binnen een paar maanden was het raak. Het hoeft niet altijd iets te betekenen.. En qua tips... tja, het enige dat ik doe is langer blijven liggen na de seks en vrijen als we zin hebben en gewoon genieten. Verder gebruik ik sinds deze cyclus ovulatietesten zodat je je vruchtbare dagen beter kunt bepalen.
ontzettend bedankt ja ik heb het idee dat het bij mij een eeuwig heid duurt omdat mijn eerste zwangerschap ook pas na 1 jaar was. maar ik we blijven proberen en dat is idd een handige tip , na de sex blijven liggen, benen omhoog helpt dat ook ? Liefs,
Ja, het schijnt. Sinds deze ronde doe ik een kussen onder mn kont en blijf ik even met de beentjes omhoog liggen. Je moet iets als het wat langer duurt hahaha! Mijn man vindt het super komisch!
hahah die van mij kan er ook wel om lachen alleen ik moet alltijd meteen naar de wc ophouden lukt dan moeizaam dus alles komt er voor mijn gevoel ook meteen weer uit :S nou wens jou ook heel veel succes!! xx
Hahah die van mij moet ook altijd lachen als ik er zo bij lig.. Maar hij vind het wel een beetje onzin. Omdat sommige meiden met een ongelukje zwanger worden ook niet met de benen omhoog ligen, ja en daar zit natuurlijk ook wat in. Maar ik blijf lekker met mijn beentjes omhoog liggen...haha Ik weet ook niet waar het aan ligt om sneller zw te worden. Ik hoorde van een collega dat zijn vriendin zei, we moeten het nu doen want heb nu mijn ei (zij voelde dr ei). En toen was het raak. Wij hebben het vaker op mijn ei gedaan en helaal niks.... Snap er niks meer van en ik voel me ei ook!!! Wil allemaal niks zeggen denk ik. Gr
ik heb maar 1 tip: wees er niet teveel mee bezig, dat werkt echt alleen maar averechts (ik spreek uit ervaring) maar geniet gewoon van het vrijen met elkaar en doe het desnoods om de dag, dan zit er altijd een dag tussen dat je ei bevrucht kan worden. veel succes!
nee schijnbaar maakt dat dus niks uit of je nou je benen omhoog heb of niet hihi in mijn eerste relatie waren we er wel bewust voor bezig.. en hadden we vaak sex op 1 dag.. en ook meestal iedere dag.. dus om de dag of iedere dag maakt dat nog verschil? ik kwam er achter op een moment dat ik er eigenlijk heel eventjes niet meer aan dacht en het dus ook niet verwachte maar mijn ei voel ik niet hoor.. heel veel meiden heb ik horen zeggen dat ze dat voelen maar ik niet? of hoe moet je dat voelen dan ... iedereen hier succes die ook zwanger probeert te raken ik lees nu ook een boek over zwangerschap en daarin staat dat de meest werkende tip gewoon vaak sex hebben is, hahah lekker makkelijk dus! =D> x
Onse wens of eigenlijk moet ik nu zeggen mijn wens gaat niet meer door, mijn vriend en ik zijn uitelkaar.. ook zal ik eerlijk zijn dat ik het totaal niet zag aankomen en dat dit onverwachts kwam.. zo kan je het nog over kinderen hebben en er voor gaan, en zo houd alles op! meiden bedankt voor de reacties, ik wens jullie allemaal heel veel succes! groetjes,
Wow, da's wel ff plotseling! Of niet dan?! Zondag ben je nog volop bezig met zwanger worden en dinsdag spat die droom ineens uitelkaar. Da's wel ff heftig. Sterkte. En we zijn er altijd voor je als je ff je hart wil luchten. Knuf Sookie
Jeetje meid wat heftig. Helemaal omdat je het niet hebt zien aankomen. Heel veel sterkte de komende tijd om de klap een beetje te boven te komen. en zoals Sookie zegt je kunt hier altijd je hart even luchten.
Dank jullie wel meiden het is zo plotseling, ja dr waren wel wat spanningen en iritaties de laatste tijd.. maar niet heftige om meteen er een punt achter te zetten. voelde me vandaag zo rot.. hele dag lopen snotteren en huilen! maargoet zo gaat dat meestal, als je, je droom in duigen ziet vallen LETTERLIJK! hij wou het ook zo graag .. en hij had het er ook zo vaak over..en over ons! we konden het samen aan... dacht IK! scheinbaar zag ik dat dus verkeerd... het is nu wel even moeilijk ...ook omdat ik zo graag een kindje met hem wou.. maar dat word denk ik even een paar jaartjes nog wachten meiden succes hier. en bedankt voor jullie steun x