Wat doe jij?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hier ook overtijd.... woensdag was mijn nod :(

maar aangezien we gelijk naar het stoppen van de pil zijn gaan klussen wil het helemaal niet betekenen dat ik zwanger zou kunnen zijn.... ik denk eerlijk dat heel mijn cyclus gek is geworden na 7,5 jaar pil slikken en dat ik rustig (lees: 6 x per morgen naar de wc lopen om te checken e.d.) af moet wachten op mijn menstruatie...

vandaar ook dat we samen hebben besloten pas zondag te testen, en dan eigenlijk om dan even de kleine kans op zwangerschap bij ronde 1 uit te sluiten....

ben wel erg zenuwachtig, heb verder geen symptonen, maar dat heb ik normaal gesproken met mijn menstruatie ook niet... wel ga je aan jezelf twijfelen... Je wílt namelijk zo graag iets merken dat ik bijv wel ga denken dat die ene kilo die ik nu meer weeg dan vorige week kom door een zwangerschap. Al wéét ik dat dat de grootste onzin is...

dus we wachten nog 'rustig' af en testen misschien zondag! :)

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Vooral de eerste paar maanden keek ik vaak bij topics over de eerste symptomen en postte ik er vaak iets over. Nu is dat minder.
    De maand dat het raak was wist ik het onbewust.... Ik vertelde sochtends tegen de eigenaar van mijn "verzorg" paard over onze kinderwens. Hij was namelijk al veel plannen aan het maken voor mij. Die zelfde dag smiddags (2 dagen voor nod) testte ik positief.

Nu hoop ik dat het bij alleen broekloeren blijft :oops: ;) En tja... daar heb ik al een dagtaak aan! Oja.... (.)(.) prikken hoort er natuurlijk ook bij.

Liefs Cyntje

3. Carly123

Carly123 Lid

5 mei 2009
    13
    0
    0
    ja mijn NOD is maandag zondag testen en ook ik zit ieder vrij minuutje te speuren op het net! genlukkig heb ik een dochter van 20mnd die me bezig houd en dat maakt het wel makkelijk ik ben nu in ronde1 ben heel benieuwd!!!!!

4. zwingertje

20 mrt 2009
    56
    0
    0
    haha, herkenbaar topic! vooral de eerste maand ontwaakte ik toen ik ongesteld werd uit een soort vacuüm > ik had echt letterlijk 2 weken alleen maar op internet en in mijn hoofd met zwangerschapsdingen doorgebracht. inderdaad alle kenmerken opzoeken en bedenken wat ik voelde. nu wel wat rustiger, maar dit forum blijft leuk!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Deze ronde let ik nog niet heel erg op symptomen... tot nu toe dan... Want elke keer heb ik weer andere dingen en telkens word ik toch ongi. Dus blijkbaar heeft het te maken met de hormonen die na de eisprong en voor de menstruatie vrijkomen. Het lijkt allemaal op elkaar. Vandaag had ik een lichtbruine vlek in mijn broekje en een paar uur daarvoor seks gehad. Dat zet je dan toch weer aan het denken, want dit heb ik nooit! Heb ook al sinds de eisprong zeer pijnlijke (.)(.)! Normaal ook pas een paar dagen voor ongi. Maarja... zoals ik al zei: iedere ronde is het weer iets anders en toch niet zwanger. Dus het is maar weer afwachten *zucht*

6. Niene

Niene Actief lid

28 mrt 2009
    218
    0
    0
    niet heel vernieuwend, maar toch:

Overal bevestiging zoeken: op het forum, op internet, in boeken en tijdschriften en zelfs de ooievaar die ik onderweg tegenkwam deed het goed ;)
    De laatste dagen zijn het spannends, dan ga ik toch wel heel vaak naar de toilet. FF checken.

7. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    heeeeeeeeeeeel veel op deze site zitten, ik merk dat ik hier meer te vinden ben na mijn vruchtbare periode dan in de periode van ongesteld zijn, hahaha
    verder idd veel op internet surfen met verhalen over de onmogelijkste situaties die wel zwanger zijn, zoals negatieve test toch zwanger, enz.
    verder idd veel je (.)(.) bekijken.
    en toch neem ik elke maand voor doe dat nou niet, vergeet het, en neem ik me ook voor pas als ik goed overtijd ben te testen. maar elke maand hou ik dat niet vol!
    verschrikkelijk eigenlijk he?
    en dan heb je van die mensen die zeggen je bent er te veel mee bezig, en dat is dan misschien ook wel zo, maar het lukt me niet om er niet mee bezig te zijn! AAAAH!

nou ik zit nu weer in deze periode 21 mei mag ik weer testen, spannend.
    wachten en wachten ben benieuwd dit is namelijk ronde 9!

liefs

8. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Toen ik net stopte met de pil zat ik dag en nacht achter de computer de nieuwe kinderkamer aan het uitzoeken kinderwagen,maxicosie enz .

Nu 18 ronde's verder gaat het wel iets beter ik denk vaak ook van ach ik word toch wel ongesteld maar ja je hoopt toch iedere keer wat te voelen, om gek van te worden.
    Deze maand werd ik toch wel een beetje nerveus ik ben meestal altijd rond dag 27,28 ongesteld nou was het dag 30 echt balen kon er niet zo goed tegen deze keer maar ja nou gaan we gelukkig 2 juni naar de gynocoloog.

Groetjes saskia

9. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Hey meiden,

Ik had precies het zelfde, alles afspeuren...Nu zitten we in ronde 10 en wordt moe van mijzelf. Ik heb mij voor gehouden dat ik alleen nog hier ga kijken!!!
    Succes meiden!

gemma

10. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    hahaha gelukkig ik ben in ieder geval niet de enige
    ik probeer mezelf te beheersen, maar blijft moeilijk
    ik zit in ronde 2.
    maar ik kan het gelukkig wel goed volhouden om niet te vroeg te testen, ik test gewoon niet
    zonde van het geld, ik ga alleen teseten als ik overtijd ben..
    sommige meiden hebben al 5 x getest voor de nod. gelukkig kan ik me nog bedwingen!

wel schrijf ik alle dingetjes die ik voel op en dan kan ik achteraf terug kijken of ik idd kramp had rond mijn eisprong / eventuele innesteling.
    zodat ik mijn lichaam kan herkennen. mijn cyclus is namelijk vrij onregelmatig

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hahahaha, hier moet ik echt om lachen!!! Ik ben vorige week in mijn vruchtbare periode ook een ooievaar tegengekomen en kan het maar niet uit mijn hoofd zetten haha :)

12. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Alsof die ooievaar het weet... had hij nog een wit doekje in zn bek? :p

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nee, helaas...
    Ik zag 'm toen ik in de trein zat, ruim 100km van huis. En ik zei al tegen mn man: Die is de weg kwijt, die moet hier niet zijn!

14. Niene

Niene Actief lid

28 mrt 2009
    218
    0
    0
    Wie weet brengt het ons geluk. Ik zal het je hier laten weten. :)

15. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    gheghe, nou veel ooievaar succes he!
    Hopelijk hebben jullie andere vrouwen niet op gekke ideeen gebracht.
    straks gaat iedereen op ooievaar-jacht!
    Heb je wel wat te doen voor je NOD...

Deel Deze Pagina