Mijn abonnement is bijna afgelopen. Nu wil ik bij een andere provider een abonnement.Moet ik dan bij mijn oude provider gaan opzeggen of houd het gewoon op als het is afgelopen? Ze hebben me ook niks laten weten dat het af loopt eind april.maar nu keek ik eens op de papieren en zag dat het afloopt.
Ja moet je opzeggen. Het wordt stilzwijgend per maand verlengt, Dan kan je alsnog per maand er vanaf...
heb je al een nieuwe provider op het oog? zo ja ga dan naar een winkel van hun en geef aan dat je bij hun je abbo wilt... wil je je nummer behouden geef dit dan even aan... hoe het precies zit met opzegtermijn nu je contract afloopt/is gelopen weet ik niet maar in de winkel kunnen ze je dat wel uitleggen... in principe blijft je contract bij je huidige provider doorlopen totdat je m opzegt!!! hou wel rekening met de opzegmaanden die in je contract staan!!! je kunt trouwens ook naar the phone house/t-for-telecom iod en die helpen je dan ook verder.... andere tip: als je een ander contract neemt berekenen veel providers aansluitkosten.. zelf moest ik bij t-mobile 45 euro betalen!!!