Ik ben kraamverzorgster. En moet als ik een contract wil blijven houden verzorgingen blijven draaien van 7 dagen achter elkaar. Ik vind dit erg lang en ik weet ook niet hoe ik het ga oplossen
Ik werk in de kinderopvang. Voordat ik mama werde werkte ik daar 32 uur en ben na m'n verlof 24 uur gaan werken. Nu is het nog verdeeld over 4 halve dagen, maar als Ryan naar school gaat misschien wel 3 hele dagen. Mijn schoonzus is ook kraamverzorgster en 2 kinderen. Haar kinderen gaan naar een gastouder als zij moet werken en dat bevalt goed.
Ik was dierenartsassistente voor mijn zoontje geboren werd en werkte 32 uur in de week. Nu ben ik tbm en ben ik bezig met een opleiding SPW 3 kinderopvang...
ik ben verpleegkundige en werk met verst beperkte kids. Eerst riep ik altijd dat ik wilde stoppen als we een kindje zouden krijgen. nu wil ik juist graag blijven werken ik werk nu 27-31 uur (gem wel meer, mja) en als we kids krijgen wil ik wel minder werken! ik denk mijn mannetje 32 uur en ik 20 uur ofzo en dan het liefst op vast dagen, maar weet niet of dat gaat lukken met mijn werk maar eerst maar eens flink aan de klus, haha
Ik ben Intercedent bij een bekende uitzendorganisatie, werk nu 40 uur en zal dit na de bevalling blijven doen.. Veel mensen kijken me er scheef om aan omdat ze vinden dat ik parttime moet gaan werken of helemaal niet meer. Ik blijf fulltime werken omdat ik nog jong ben en mezelf carrièrewijs nog wil ontwikkelen en wil ontplooien. Ik doe nog een parttime universitaire studie ernaast.. Dus ja, het zal druk worden. Maar mijn ouders werkten ook beide fulltime en ik ben er echt niet minder om geworden. Heb alle aandacht gekregen die ik nodig had.. en ben er van overtuigd dat ons kindje niet tekort komt.. Zijn er trouwens meer mama's in spé die fulltime blijven werken?
Ik werk nu fulltime als administratief medewerkster. Ben 20 jaar. Straks wil ik 2 of 3 dagen gaan werken. Gewoon om lekker geld te sparen en omdat ik veel plezier in m'n werk heb! Mijn vriend blijft gewoon 40 uur werken, in ploegen. liefs
Ik ben een juf en ik werk nu fulltime. Ik wil strakjes ook 4 dagen blijven werken, gewoon omdat thuiszitten niets voor mij is en met het oppassen is het al bijna rond
Bo20, er zijn er best wel wat, maar in de minderheid. Ik blijf ook fulltime werken. ( das meer dan 40 uur, vanwegen geregeld dingen buitenshuis, en vaak 's avonds thuis ook nog wat doen) Met mij nsuperbaan werkte ik toch al geregeld thuis , nu maak ik daar één vaste dag van. Vriend werkt bij de overheid, dus die gaat een dag minder werken ( dat wordt gedeeltelijk doorbetaald )
Ik werk nu rond de 34 uur per week vanwege drukte en personeelsgebrek...Mijn contract is 28 uur en dat blijf ik werken. Ik werk in de zorg dus dat betekend voor mij ook avonds en weekenden werken.Tijdens de avond en weekenddiensten kan mijn vriend oppassen.Hij werkt zelf nu 40 uur per week en gaat niet minder werken....Dus echt veel oppas hoeft er niet geregeld te worden in de toekomst.Zoals het er nu uitziet alleen de ma/woe/vrijdagmorgen.... Susi
Wow ben zoooooo jaloers! Dat maakt een keuze wel heel makkelijk. Ik heb nu net een nieuwe baan (proeftijd is 1 juni verlopen) voor 36 u p/w als Communicatieadviseur. En mijn vriend gaat 1 juli met een nieuwe (fulltime) baan beginnen. Dus ik kom er maar niet uit. Ik wil wel graag parttime gaan werken, drie dagen max. Maar bij mijn nieuwe baan weet ik helemaal niet of dat wel kan... Misschien ga ik er toch een jaartje tussenuit. Zou die mooie periode voor geen goud willen missen. Dan maar even wat minder luxe leven hoor!
Na mijn eerste ben ik van 40 naar 24 uur gegaan en mijn vriend een halve dag minder Na deze zwangerschap ga ik van 24 uur naar 20 uur en dan de eerste 1.5 jaar zijn die 4 uren per week ouderschapsverlof en daarna laat ik mijn contract aanpassen naar 19/20/21 ? uur Dit doe ik zo omdat tegen de tijd dat mijn ouderschapsverlof afloopt mijn eerste zoontje naar school gaat en kan ik tegen die tijd kijken hoeveel uur ik wil werken als ik hem zelf wil halen en brengen en 's middags thuis wil zijn
ik ben thuisblijfmoeder... ik heb altijd gewerkt als bedrijfadministratief medewerkster en daar ben ik per 1 december 2006 mee gestopt
Op dit moment werk ik als correspondente bij 1 van de grootste energie bedrijven. Op dit moment werk ik 32 uur in de week, zodra de kleine er is 24. Kijken of dit bevalt, zo niet dan ga ik 20 uur werken. De kleine gaat dan 14 uur per week naar KDV en 1 dag in de week naar opa en oma.
Ik studeer nu voor verpleegkundige.. Als ik straks klaar ben met mijn studie dan wil ik graag 25 uur gaan werken..
Misschien raar, maar ik werk nu 3,5 dag en ga straks 4 dagen werken. In de praktijk ben ik hier altijd 4 hele dagen en wij dachten: of je nu voor een halve of een hele dag opvang moet regelen, dat maakt ook niet veel meer uit. Ik ga dus wel meer verdienen, terwijl ik ongeveer hetzelfde doe. Bij mij was de doorslag om i.i.g. niet minder te gaan werken gewoon het feit dat ik enorm geniet van mijn baan in het onderwijs. dat is ook heel belangrijk. 3 dagen kinderopvang, 1 dag opa en oma. Misschien gaat mijn man na verloop van tijd 1 dag thuiswerken.
Ik ben interieurverzorgster en ik werk 7,5 uur per week. Dit is een pand waarvoor ik een contract heb. Normaal werk ik veel meer (zo'n 15 tot 20 uur) maar vanwege de zwangerschap doe ik het lekker rustig aan. Ik zit nog te twijfelen of ik na de bevalling ga stoppen of door blijf werken.
Ik werk nu voor 40 uur per week als rij instructeur. En als het ons gegeven is om zwanger te raken, wil ik na mn zwschap, ongeveer 20 uur (2dgn) gaan werken. Mijn vriend werkt nu rond de 50 60 uur per week en wil misschien een eigen bedrijf starten, als dat goed loopt, zeg ik mijn baan helemaal op. Dat zal pas over een aantal jaar zijn.
Ik werk nu 40 uur als Office Manager bij een Amerikaanse bedrijf. Ik het een jaar contract tot 1 Januari 2008 Maar omdat ik nu pas 4 weken zwanger bent, ga ik wachten tot na mijn vakantie (eind augustus) om het te vertellen. het nog geen idee hoe mijn baas erop ga reageren! Maar indien alles goed verloop, zou ik graag 3 dagen in de week willen werken. Manlief blijf gewoon 5 dagen per week werken (Eigen bedrijf)
Ik werk als loonadminstrateur op een accountantskantoor. Ik werk nu 40 uur en wil dat na een eventuele zwangerschap ook blijven doen. Het is de bedoeling dat mijn mannetje, die nu ook fulltime werkt, vanaf het moment van de geboorte thuis blijft en huispapa wordt. Groetjes, Josien
ik werk in de catering en ik werk 35 uur in de week(5 dagen) en in januari ga ik 20 uur werken verdeeld over 3 dagen.ma/wo/vrij