Ik werk 32 uur in de week als management assistente. Mocht ik zwanger raken, wil ik na de bevalling liefst 20 uur gaan werken.
Ik werk bij de brandweer op de meldkamer. Voor de bevalling werkte ik full-time. Nu werk ik 31 uur en vanaf 1 augustus ga ik 24 uur per week werken.
Ik heb nu een contract voor 12 uur per week 2 avonden van 17.30 tot 20.30 en 1 dag in het weekend van h8 tot 14.00 en veel extra max 30 uur per week en me vriend werkt 40 uur per week. Als we een kindje krijgen houd ik gewoon die 12 uur en me man zijn 40 uur en hoeven we niet voor opvang te zorgen want als ik ga werken komt hij thuis! mooi geregeld! Greets juul
Ik werk 40 uur per week als comm.adm.medew/transportplanner bij Nederlands grootste verhuurbedrijf. Mijn vriend werk ook 40 uur. Als wij een kindje krijgen (en ik hoop dat dat snel gebeurd) zou ik het liefst 24 uur gaan werken. Maar ik weet niet of dat mogelijk is.
Ik werk 24 uur en heb twee kids. Na de geboorte van de tweede heb ik wel gebruik gemaakt van ouderschapsverlof zodat ik niet al na 10 weken weer hoefde te beginnen en een tijdje 16 uur gewerkt ipv 24. Mijn man werkt fulltime (eigen zaak). Als er een derde komt wil ik 3 dagen blijven werken, maar als het kan wel weer een tijdje ouderschapsverlof om die eerste (vermoeiende) periode wat rustiger aan te doen. Maar als de oudste naar school gaat pas ik mijn werktijden als het kan daaraan aan.
Ik werk nu 20 uur als afdelingssecretaresse. Mijn contract loopt af op 19 okt. In dec. ben ik uitgerekend en dan word ik tbm. Mijn man blijft fulltime werken.
ik werk 24 uur en blijf dat ook doen. misschien dat ik na mijn verlof iets meer vakantie uren of atv aanvraag. mijn man werkt nu 38 uur en het is nog niet duidelijk wat hij na de bevalling gaat doen. z'n contract loopt 31 december af en hij is ook aan het afstuderen. daar hebben we dus in november/december wat meer duidelijkheid over.