Wat doe of laat jij wel eens (stiekem)

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 5 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Een scheet.

Ik verbaas me erover dat die nog niet is gemaakt.

Nee even serieus ehm... ik zou het eigenlijk niet weten...

Louise11110 vindt dit leuk.
  2. Wellesnietes

Wellesnietes Niet meer actief

Hahaha dat doe ik ook :roflmao:

3. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Zeggen dat ik al 4 poepluiers heb gehad dus dat hij aan de beurt is maar dat zijn er dan 2 ofzo. Wachten tot hij de prullenbak leegt (Dit weet hij dus niet echt geheim)
    aan dochter vragen wie haar naar bed moet brengen als ik ff geen zin heb want antwoord is bijna altijd papa.

Evanesco vindt dit leuk.
  4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    O ja de prullenbak doe ik ook. En het treurige is dat legen minder tijd kost dan mijn kunstige aanstampmethode waarbij het laatste toevoegde afval evenwichtig verdeeld wordt haha maar t is ook gewoon een soort sport :p dan heb ik ook een grijns van oor tot oor als het zo mooi is, dat er echt niets meer bij kan haha

(En het ergste is als de vuilniszak erin zakt dat legen wel moet)

Paardenbloem vindt dit leuk.
  5. Neilia

Neilia Niet meer actief

Als N gepoept heeft doe ik net alsof ik het niet ruik.
    Of vraag ik aan hem of die even N wilt verschonen want het is al even geleden dat ie een schone luier heeft gehad.

dit doet ie overigens ook bij mij hoor.
    Dan kom ik thuis en ruik ik gelijk bij binnenkomst de stront lucht al.
    En dan doet ie net alsof er niks aan de hand is :rolleyes:

6. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.755
    18.866
    113
    Vrouw
    Naar toilet vluchten om effe op men gemak te zitten.
    Ook zonder naar toilet te moeten.

7. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Als de kinderen snachts huilen zeg ik wel eens tegen mijn man dat ik al 3x heen ben geweest dat hij nu mag, terwijl het dan de eerste keer is dat ze huilen.

Hoebie, maartje84, Evanesco en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Haha die ga ik onthouden:oops::roflmao:

9. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    wij hebben soms een hele prijzenkast in de wc :p

GroeneBomen vindt dit leuk.
  10. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Haha zo had ik onlangs het plastic afval er allemaal vakkundig ingepropt. Maar toen ik de deksel weghaalde om de zak eruit te halen, sprongen de bovenste plastic dingen (vleesverpakkingen en nog iets wat nat en vies was) terug in hun oorspronkelijke vorm eruit, op de net gedweilde vloer.:o:

Willemijntje19 vindt dit leuk.
  11. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

12. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Hahaha... ik dacht er ook gelijk aan bij de titel van dit topic. En dat doe ik ook niet eens stiekem:roflmao::roflmao:

13. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Ik moet altijd ineens naar de was als ik iets ruik.
    Dan neem ik lekker mijn telefoon mee, en ga even in het washok forummen:D
    Dit werkt ook heel goed als je peuter zindelijk wordt en op de wc zit te blèren.

14. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Snoepen als de kineren niet mogen.
    Ik heb een bak appart in de kast met snoep en chocolade voor mij alleen.
    Geld wat uit broeken en vesten komt in de wasmand krijgt niemand terug en gaat in mijn wasmachine spaarpot. Bij man kan dat oplopen tot wel eens €500 per keer en hij heeft het nog nooit gemist. Die spaarpot kan alleen open met blilopener en doe dit al jaren. Wil hem in april openen voor we naar disney gaan om dochter haarn4e verjaardag daar te vieren en wat makkelijker te zijn met kadotjes kopen aangezien het " gevonden geld is"

maartje84, bluedrake, Maaike87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    hahahaha geweldig! Ik snap je helemaal.

16. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Die laatste hahahahaha heerlijk! Ik lig in een deuk! Ik doe dat ook weleens maar ben te lui om boven te verstoppen in m’n kast maar ben gelukkig goed in dingetjes verstoppen in keukenkasten. Voel me ook weleens schuldig maar geniet er toch van. Bij het boodschappen doen maak ik het meestal wel goed met ze.

Ik eet weleens het lekkers van de kids op wat ze hebben gekregen. En als ze er de volgende dag naar zoeken dan zeg ik gewoon sorry en hoop ik dat ik daarmee weg kom. Zo niet dan moet ik ze omkopen met iets anders maar dat was het meestal wel waard.

Deze is echt heel snelst.. Als ik echt geen zin heb om te koken en zin heb in afhaal omdat de keuken schoongeboend is, fake ik weleens hoofdpijn. Heb er zelfs weleens een paracetamol voor gedronken om geloofwaardig over te komen.

17. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Hier heeft dat geen zin daar heb ik alleen mezelf mee. Man doet toch niks in huishouden. Het is hier juist omgekeerd, hij verzint hier de smoesje zoals “ oh ik heb niet gezien dat de vuilnisbak vol zat” of “ oh ik dacht dat er schone vaat in de vaatwasser lag waardoor ik de vieze afwas niet heb ingeladen”

Schiet me nog eentje te binnen, ik neem mijn telefoon mee als ik naar toilet moet en ga daar even lekker ongestoord appen. Heerlijk momentje voor mezelf zonder gestoord te worden.

18. Novi

Novi Niet meer actief

Vind je dat niet super irritant dan? Dat hij jou op laat draaien voor alle (rot)klusjes.

Marsepein vindt dit leuk.
  19. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Leuk topic!

Ik doe ook vrijwel alles in het huishouden dus dat heeft niet zoveel zin. Maar heb er wel eentje:

Ik tank vrijwel nooit met mijn auto. Want ik heb meestal de kinderen bij me en vind het niet prettig om hen alleen in de auto te laten zitten terwijl ik bij het tankstation ga betalen. Mijn man vind dat een hele goede reden dus tankt hij altijd als we met mijn auto met zn allen op pad zijn (mijn auto is het ruimst). Ik kan natuurlijk ook voor of na mijn werk of op mijn vrije dag even gaan tanken als ik de kinderen niet bij me heb maar dat doe ik dus bijna nooit :p

GossipGirlxoxo en Paardenbloem vinden dit leuk.
  20. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.697
    6.599
    113
    Vrouw
    "Oh heb ik niet gezien dat ik op onmogelijke wijze over de volle vuilniszakken heen moest stappen om de deur uit te gaan" :rolleyes:
    Net een puber joh, die doen er ook alles aan om maar geen klusjes te doen.

Ik zit nu op het toilet :roflmao: baby in de box, andere twee moeten tanden poetsen, ik heb even zp tijd.:thumup:

Marsepein vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina