Wat doe of laat jij wel eens (stiekem)

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 5 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.473
    21.874
    113
    Ik gooi sneller iets in de was als mijn man het niet ziet :roflmao: Of dingen schoonmaken die hij nog niet nodig vindt. Niet dat hij me tegenhoudt hoor, maar vind dat commentaar (hoewel het juist lief bedoeld is van hem) soms irritant.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik haal weleens iets lekkers voor in de avond,als mijn man werken is.
    En hij weet van niks:roflmao:

Kolibrie2 en Marsepein vinden dit leuk.
  3. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Kinderen waren zo vervelend vandaag, ik trek me even half uurtje terug. Dit terwijl ze super lief waren ;)

GroeneBomen, Spoetnik en Mammavantwee vinden dit leuk.
  4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Haha, die laatste! :roflmao: Heerlijk zo’n Paracetamolletje!

Doet me denken aan een aantal maanden terug, toen ik geen zin had om te koken.
    Had man een bericht gestuurd via Whatsapp, en gezegd dat de kinderen écht strontvervelend waren. Ik weet dat hij dan liever heeft dat ik me dan op de kinderen focus, dan dat ik ga koken of schoonmaken. En zo kwam het verwachte voorstel om lekker eten te gaan bestellen:DOndertussen lag ik samen met ze op de bank te Netflixen onder een dekentje, en was het hartstikke gezellig:roflmao:

Heb het later wel tegen hem gezegd, want ik kan het dan ook niet voor me houden.

maartje84, bluedrake, Paardenbloem en 9 anderen vinden dit leuk.
  5. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Nou die mannen hebben er blijkbaar geen erg in. En wellicht zijn die vrouwen zo blij dat hun trucjes werken dat de kans groot is dat hun man óók zulke dingen doet en ze er zelf weer geen erg in hebben. Of de mannen hebben er zet erg in maar doen of hun neus bloed en genieten van het feit dat hun vrouw denkt dat ze er geen erg in hebben. Zo doe ik dat soms ook met mijn puber dochter. Die denkt ook regelmatig dat ik in haar leugen trap.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hier ook niet heilig hoor. Eigenlijk dezelfde dingen die al genoemd zijn. Wat ik dan wel weer grappig vind is dat wij het stiekem wel van elkaar weten, en er inwendig om kunnen lachen. Iedereen heeft wel eens geen zin, en ook geen zin in commentaar of zich te moeten verantwoorden denk ik.

Ik had gisteren na de kinderen te hebben gedoucht en naar bed te hebben gedaan geen zin in het aanrecht opruimen. Ben op de bank geploft, man kwam beneden, en vroeg waarom ik al zat. Toen zei ik dat ik uitgeput was (viel reuze mee, ik had gewoon geen zin), en laat maar staan doe ik morgen wel. Maar hij weet dat ik dat normaal nooit doe, en ik weet als ik dat zeg dat hij het gaat doen. Kan het natuurlijk ook gewoon vragen, maar had geen zin in commentaar. Vervolgens zei hij lui mens met een knipoog.

Als ik eerder beneden ben dan hij, en er liggen bijvoorbeeld nog 3 vulkoeken, eet ik er alvast 1 en maak ik erna koffie/thee met voor ieder 1 koek ghehe.

Mijn man moet heel vaak lang "poepen" tegen de tijd dat de kinderen moeten douchen. Hij heeft daar echt een "hekel" aan. Ik weet dat dus doe net alsof ik niet merk dat het inmiddels op begint te vallen. Of de hond moet ineens uit want die piept zo zielig. Dan zeg ik ook.. ja ik hoor het. Ik weet dat hij ook wel eens om rijdt zodat hij het douchemoment mist en komt zodra het "leuke" gedeelte voor hem begint.

Ik pak expres de vaatwasser heel slecht in. Hij is daar super secuur in. Maar ik heb er gewoon een hekel aan. Dus ik heb hem chef vaatwasser gemaakt, en roep elke keer waaaauuuuuwww hoe lukt jou dat toch elke keer zoveel in de vaatwasser te krijgen!

GroeneBomen, cosdy, paula1984 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    O dat "weken" kwam ik soms op mijn werk tegen. En ik heb daar zo lang in getrapt. Ik voelde mezelf dan erg lui. En had echt respect voor mijn actieve collega die een vuile pan óf ondergoed! liet weken. Komt best actief over. Tot ik eindelijk zelf in een actieve bui had en de pan liet weken (10 min) en hem zelf ook helemaal schoon kreeg. Zelfde met een zeer vuile onderbroek. Niet leuk om de ontlasting eraf te moeten spoelen maar na een kwartier zat hij wel in de wasmachine en had er verder niemand om kijken naar.

8. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.479
    6.093
    113
    Vrouw
    Haha ja is ook best prima, voor 10 min. Niet als het vervolgens 3 dagen blijft staan.. :roflmao:

9. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Oh ja, dit soort dingen doe ik ook graag. Maar hij trekt het snoepautomaat op zijn werk erbij leeg, dus ik voel me echt niet schuldig. :D

Ik ga ook wel eens met de was bezig of iets anders terwijl ik weet dat er gepoept wordt of iets anders aan de hand is wat mijn man wél ziet. Maar ook daar voel ik me niet schuldig om. Als ik de poepbroek verschoon is het niet zo dat mijn man dan de was maar gaat doen. Hij hangt dan gewoon nog steeds op de bank, al sop ik het hele huis van boven tot onder.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  10. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ik heb het een beetje losgelaten. Heel soms irriteer ik me eraan vooral als ik even ziek ben geweest en alles blijft liggen. Mijn man werkt veel en klust daarnaast ook nog eens in huis. Ik zou heel graag willen dat hij ook af en toe wat meehelpt maar het gebeurt gewoon niet.
    ik zou eigenlijk al blij zijn als hij me geen extra werk in huis bezorgt haha.

Ik ben fulltime tbm dus is het een beetje vanzelfsprekend dat ik alles doe.

11. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.557
    31.033
    113
    Vrouw
    Zie topic typische mannen-acties :roflmao::roflmao::roflmao:

Ysabella en Novi vinden dit leuk.
  12. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Eigenlijk kan ik zo 123 niets bedenken..

Maar ik zal erover nadenken terwijl ik een kinderbueno opeet in de gang omdat mijn kind tv kijkt en het niet mag zien..

:p

DRLB, GossipGirlxoxo, Wensje88 en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ik laat niet express dingen staan of vergeten want bij ons gaat gewoon degene doet het die het ziet of er tijd voor heeft .

Wel heeft mijn man er een handje van om lege wc rollen eraan te laten hangen , ik was er zo zat van vorige week ..
    heb toen de lege rol in zijn schoen gestopt , had ook geen zin want hij was er geïrriteerd van en de wc rol trof ik aan in de gang smorgens .. iemand hier nog een nieuwe tip voor haha ?

14. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.745
    18.856
    113
    Vrouw
    Eens zorgen dat de verse rollen weg zijn en hij daar zit met zen leeg rolleke :D

Niny, Liekje81 en citroenrasp vinden dit leuk.
  15. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ojaa hele goeie .. moet ik even kijken hoe want als ik er zelf zit zonder rol ben ik niet blij hahaha ,

16. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Gewoon verstoppen die nieuwe wc-rollen :roflmao:

Followyourdreams, Ysabella en citroenrasp vinden dit leuk.
  17. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Haha die poepluier even niet ruiken is hier ook bekend. :oops:

Wat ik ook nog weleens doe is als ik weet dat ons kind bijna wakker wordt van zijn middag slaapje om dan te zeggen haal jij hem zo uit bed? Ben even naar de winkel.

Heb ook weleens gedaan dat man met de auto ging tanken ofzo, en mijn zoontje eigenlijk tegen het randje van vervelend zijn aan zat door de moeheid door te zeggen schat neem jij hem even mee? Hij vindt het zo leuk om met jou mee te mogen omdat jij merendeel van de dag niet thuis bent.
    Komt hij weer terug thuis met hoop gefoeter je weet wel wat je vraagt he? Hij was stront vervelend en maakte overal heisa om. En ik dan verbaasd reageren ow, had niet in de gaten dat hij zo moe was. :roflmao:

En wat betreft het huishouden ben ik goed in de afwas opstapelen tot er geen borden meer over zijn, en dan wel op dat moment als mijn man toevallig de afwas doet. Ik heb zo'n hekel aan de vaat doen, dat ik dat het liefste uitstel of laat doen.
    Wij zetten de vaatwasser zelden aan, vaak met de hand.
    Maar zou ook gerust de vaat kunnen vergeten aan te zetten ofzo. :roflmao:

Man heeft hekel aan de was opvouwen, en hij hint altijd wanneer ik eigenlijk van hem daarmee moet beginnen door te zeggen he schat, ik kon dat ene kledingstuk niet in de kast terug vinden klopt het dat het nog bij de schone was ligt? Waarop ik dan zeg dat zou best kunnen ik zal er vanavond aan beginnen. :p

18. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Haha dat heb ik ook laatst een keer gedaan. Mijn man zei: ‘Ik ga nooit meer boodschappen met hem doen, hij luistert voor geen meter en schoot alle kanten op behalve de goede!’
    Ontzettend gefrustreerd kwam hij thuis en het enige wat ik dacht was ja met dat probleem deal ik al de hele dag.

:roflmao::roflmao::roflmao:

Snies en Diazz vinden dit leuk.
  19. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Ik ben echt geen heilige, maar wij zeggen gewoon waar we geen zin in hebben. En wisselen de "rot" klusjes zo veel mogelijk af.

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.331
    36.188
    113
    Nou je bent zijn vrouw, niet zijn sloofje...
    Ik ben ook tbm en uiteraard doe ik meer dan mijn man, maar ga echt niet zijn spullen achter zijn kont aan opruimen ofzo.

Mystiek vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina