Wat doe of laat jij wel eens (stiekem)

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 5 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Uhhh ik gebruik mn misselijkheid nog steeds wel eens om onder dingen uit te komen terwijl ik niet meer misselijk ben..

Sommige dingen heb ik hier in huis al 100x gevraagd. Bijv. vuile was in de wasmand. Dan kan ik echt wel mopperen als ik door t hele huis was kan verzamelen ( incl dat van mezelf :rolleyes::|)

Mn neus savonds drukken door boodschappen te gaan doen.

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik doe vaak alsof ik kots van de dieren niet zie liggen en wacht tot hij het opruimt.

En ik negeer wel eens een net gemaakte poepluier zodat hij hem wel ruikt en schoonmaakt.

Verder niet geloof ik. De rest doe ik allemaal en hij niet.

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    De poepluier idd en de kattenkots.
    Ook heb ik een hekel aan de filter schoonmaken van de stofzuiger dus zodra hij vol raakt zet ik hem in de kast en vraag mijn man de volgende dag of hij vandaag even kan stofzuigen.

4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.157
    2.542
    113
    :roflmao: heerlijk topic:thumup:

Hier doe ik soms ook nét of ik nog slaap als ik hoor dat 1 van de kids voor de zoveelste keer z'n bed uit komt 's nachts (of 's ochtends vroeg) :oops: meestal ben ik nl de eerste die ze hoort en ga eruit, maar soms ben ik zó moe en denk ik... "nu mag jij" :p

Verder valt het reuze mee hier in huis... Doen we dingen in overleg enzo... ;)

Iertje81 vindt dit leuk.
  5. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik verstop de telefoon van mijn man weleens.. Omdat hij anders de halve dag erop zit te spelen en verder niks doet in het huis of met de kinderen. En dit is elk weekend zo. Spuugzat ben ik ervan.

6. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Hoe doe je dat?:D
    Bij mij is er altijd 1 die het papiertje hoort knisperen of mij naar de gang hoort sluipen, of gewoon ineens merkt dat ik er niet ben en dan even komt vragen wat ik aan het doen ben..
    Waarop ik dan met volle mond antwoord ‘oh niks bijzonders’:o:

GossipGirlxoxo en NiVa0230 vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Alle noten uit de cruesli vissen bij het openmaken van het pak!

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en als ik met O in de buggy loop snoep ik vaak iets van chocolade zodat hij het niet kan zien en ik het niet hoef te delen :o::roflmao:

9. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ik irriteer me eraan als het blijft liggen. Wil gewoon altijd alles schoon en netjes hebben, er is ocd bij mij vastgesteld.
    Hij geeft zelf aan dat ik zijn troep niet moet opruimen en dat hij in het weekend de boel opruimt. Maar zo werkt het uiteraard niet bij mij. Ik ruim het liever zelf op dan dat ik me eraan irriteer of afwacht totdat het wordt opgeruimd.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. Paardenbloem

Herken ik wel. En bijv. rondslingerende kleding is ook gewoon heel irritant als je ineens een hele berg vuile was ervan krijgt (als hij eindelijk gaat opruimen) terwijl je net alles weggewerkt had ofzo.

GossipGirlxoxo en Marsepein vinden dit leuk.
  11. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Dat is idd al helemaal irritant!

Paardenbloem vindt dit leuk.
  12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Het bad moment van de jongste een dag uitstellen omdat mijn man dan vrij heeft en het dan mooi mag doen.

De afwas een dag laten staan zodat mijn man het de volgende dag kan doen.

Spullen weggooien die in kastjes rondslingeren waar niemand naar omkijkt, maar nooit afstand van wil doen. Laatste een lading pokemon kaarten weggegooid. Hij heeft er echt duizenden en die dingen slingeren overal rond.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.195
    113
    Ja logisch dat je je daaraan ergert, dat zou ik ook hebben en ik heb geen ocd. Het is toch niet meer dan normaal dat je je eigen spullen na gebruik even opruimt en dat niet tot het weekend laat slingeren? Dan zou je de hele week in de troep moeten zitten.

14. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Ik zie zelden spuug of haarballen van de katten liggen, mijn man ziet ze wel :roflmao:. Ik verstop me wel eens in de voorraadkast om een snoepje of koekje te eten :oops:.

15. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Daarom ruim ik ook de troep achter iedereen op hier in huis. Never ending story. En ze leren er niets van want ze zien nooit hoe het eruit ziet als het bijv. Nou eens 3 dagen wel blijft liggen. Maar ik ben degene die 24/7 thuis is en er tegen aan moet kijken en geen rust meer heeft in eigen huis als ik het laat liggen. Dan ben ik liever het sloofje dan de vrouw die gek word in haar eigen huis.

Marsepein vindt dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

Als het mij nu gebeurt dat ik een was aan heb en ik vind net een broek van man op de grond naasr het bed dan vouw ik hem zo vies terug zijn kast in en doe de deur dicht.
    Heb een paar weken lang strijd gehad. Elke ochtend gooide ik alles wat hij niet in de wasmand gooide in zijn bed. Als hij in de avond naar bed ging dan gooide hij het er weer uit ernaast. Na 3 weken toen zijn kast erg leeg werd heeft hij het naar de stomerij gebracht en 3 dagen later lag alles schoon en gestreken weer in de kast. Hem boeit dat helemaal niet maar ik vind dat dan weer zonde van het geld dus uiteindelijk wint hij op die manier stil de strijd.

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  17. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik snap het, maar pas op, want sommige van die kaarten zijn serieus veel geld waard haha :o:

18. Paardenbloem

Haha oh wat erg, dat zou hier ook kunnen gebeuren. Als hij het dan zelf naar de stomerij brengt en ik er verder geen last van heb, vind ik het wel prima maar daar is mijn man te zuinig voor:roflmao:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

Weet jij hoe je daar achter kan komen? Ik heb hier nog een stuk of 500 kaarten die van mijn man zijn geweest (wat zal het zijn, 25 jaar oud ofzo).

20. GossipGirlxoxo

Ik vind dat echt zonde dus in deze ben ik te zuinig. Zelfs zijn boxershorts werden gestreken. Zo een strijd gaat bij ons geheel in stilte. Hij gaf geen kick als hij elke avond de groter wordende berg uit bed moest gooien en ik mopper nooit dat ik het in zijn bed moest gooien. Baal nog steeds dat hij die uitweg gevonden heeft.

Deel Deze Pagina