Bij ons was de bios een succes. We waren allebei heel zenuwachtig, dus zo hadden we geen ongemakkelijke stiltes.
Hier was het iets drinken op een terrasje. Er vielen geen ongemakkelijke stiltes, hadden beide genoeg te vertellen..tussen de zenuwen door..
Zou juist geen bios doen. Je wilt toch een beetje kletsen en zien wat voor persoon het is ipv naar een scherm te zitten kijken
bioscoop en daarna wat gaan eten of drinken, zo voorkom je ook mogelijke stiltes, weet je niet waarover je moet praten dn kan je over de film praten
Oooownee het is NIET voor mij.. Tis hier net een paar maandjes uit dus ik hoef voorlopig niet.. Eerst richten op me bevalling en me dochtertje.. Het is voor een vriendin die wel zwanger is.. Hij weet er van en heeft er geen problemen mee dat ze zwanger is (ja ja ze bestaan) Vriendin heeft gevraagd of IK mee ga maar denk niet dat dat zo'n goed plan is he??? (ivm 5de wiel) Zijn er ook nog andere dingetjes die je kan doen ipv de bios of wat eten??
Ging op m'n eerste date eerst wat drinken, toen uit eten en daarna naar de bios. En daarna ook meteen blijven slapen aangezien het toen al bijna 1 uur snachts was (En nee meer dan zoenen en frummelen werd het niet) we zijn inmiddels ruim 10 jaar samen
Dat dacht ik dus ookal maar ze is zo nerveus en zenuwachtig hahahahaa Denk als ik weer ga daten dat ik het liefst zie dat er ook iemand meegaat als back-up (wat als die persoon echt 10 x niks is??) Niet alleen kwa uiterlijk maar ook kwa karakter of er vallen idd die ongemakkelijke stiltes
Ik zou niet iets doen waar je niet makkelijk weg kan, zoals bios of ergens eten... Straks is er geen klik (al merk je dat misschien in de bios niet, omdat je niet kan praten). Ergens wat drinken lijkt mij een beter alternatief. Ik heb ´heel wat´ dates versleten in mijn carrière als alleenstaande moeder, maar wat ik echt not done vind - mijn bescheiden mening - is een date met mijn dochter erbij. Ik wil haar niet blootstellen aan mogelijke creeps of ander soort klaplopers die je wel eens kan treffen. Maar misschien trek ik dat alleen maar aan, hahaha... Aanstaande zaterdag heb ik een hardloop date. Zo´n date heb ik nog nooit gehad trouwens, maar weet niet hoe ver je vriendin zwanger is hihihi!