Je kunt ook, in plaats van nieuwe overgordijnen, de huidige verduisterende gordijnen niet helemaal open doen. Boven in het midden vastzetten en dan overdag met een touw of in een houder openmaken. En dan ook het rolgordijn niet helemaal open doen.
1000x liever een kaal raam dan van die verplichte decoratie. En verder vind ik gordijnen half open etc juist dat het heel slordig oogt. Moet dan echt precies recht hangen. Anders vind ik het zo onverzorgd. Beetje als een onopgemaakt bed etc. Nou ben ik niet van bedden opmaken. Vandaar de lege ramen. Ziet het er iig netjes uit Maar ik vind vooral de hoeveelheid licht heel belangrijk
https://www.lieve-lings.nl/?s=Raamscherm&post_type=product Deze zijn zo leuk. Ik denk ook dat ze evt ook kan ophangen. Vorig jaar hadden ze ook hele leuke voor Sinterklaas en Kerst
Ik vind ze leuk! Maar helaas puberzoons niet En zij moeten er tegenaan kijken, dus dit wordt het ook niet. Ik vind het moeilijk hoor. Ze weten heel goed alles wat ik voorstel af te keuren, maar ze hebben zelf geen ideeën. Voor de jongste twee (4 en 8 jaar) heb ik een muursticker op Ali besteld. Die ga ik op hun raam plakken. Deze:
Hier ook bijna een raam van 4m. Wij gaan wel raamfolie plakken bij zoon. Maar dan net wat anders. Ik ga er figuurtjes (tractor, vrachtwagen, auto's) van maken. En dan alleen de onderste rand.
Ja daar heb ik gekeken. Zijn idd niet heel duur. Maar ik zoek geen nieuwe raambekleding. Ze hebben mooie overgordijnen en verduisterende rolgordijnen. Die blijven. Dus daar nog jaloezieën bij gaan hangen vind ik te veel. En ik vind jaloezieën een drama om schoon te houden. (En niet mooi) Ik ben echt op zoek naar iets leuks voor in de vensterbank. Heel lastig met kieskeurige pubers
Ook superleuk! Ik heb bij de jongste twee gekozen voor een sticker van Ali. Niet duur en passend bij het thema van hun kamer.
Dan zou ik eerder denken aan een duorolgordijn in een niet al te donkere kleur. En dan verduisterende overgordijnen erbij.
Beide is een optie. Kan me voorstellen dat pubers vissen op hun kamer misschien wel leuk vinden (hoewel misschien te warm voor het raam?) Heb je weleens aan een groot teranium gedacht? Ik ben ook een ramp met planten maar daar hoef je dus nooit iets aan te doen
Is ook leuk. Het kan niet super groot zijn, want de vensterbank is niet extreem diep. Vissen in de vensterbank lijkt geen super goed idee. Te warm en die hebben toch ook flink ruimte nodig. Meer dan de vensterbank kan bieden ben ik bang
Misschien is plisse wat. Wij hebben er een van veneta. Erg blij mee. Kan zowel naar boven als naar beneden