Bruin slijmverlies bij 10 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door caroline1978, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi meiden,

Ik ben even heel benieuwd naar de ervaringen van anderen. Hieronder mijn verhaal:
    Vanaf 6 weken zwanger regelmatig bruine afscheiding. Mijn verklaring was dat het kwam door harde ontlasting. Op advies van de dokter aan de lactulose. Toch na maar iets persen telkens bruin in m'n onderbroek en met afvegen. Af en toe iets roze.

Met 8,5 week echo gehad en hartje zien kloppen :)!! Toch blijft de afscheiding. Soms wat meer en soms minder. Meestal na ontlasting erger, ondanks dat ik niet veel druk hoef te geven. Ook na fietsen en bv niezen erger. Soms verlies ik ook slijmdraadjes die donkerbruin zijn.

Herkent iemand dit? Ik heb morgen gelukkig weer een echo!! Ik mocht eerder (met spoed) als ik wilde van de vk, maar wilde gewoon afwachten. Toch voel ik me wel onzeker..
    Het is dus nu al ruim 4 weken zo, maar de laatste tijd soms heel iets meer.
    Ik hoor graag jullie ervaringen (het liefst natuurlijk positief...!)
    O ja, verder geen buikpijn ofzo al die tijd. Wel echte zwangerschapsverschijnselen!

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey hey

hier ook bruin verlies gehad.. en later in de zw zelf roze verlies.. ze zeggen dat je bij bruin verlies geen zorgen hoeft te maken omdat het oud bloed is..
    bij mij kwam roze/rood bloedverlies door geirriteerde bm slijmvlies dat iets naar buiten komt..

weet niet of dat bij jou termijn ook al kan?

vraag gewoon even aan je vk of ze inwendig wil kijken als je het niet vertrouwd!!

succes en nog gefeliciteerd met je zw!!

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Tja, bij de eerste zwangerschap had ik ook bruin roze verlies, bleek toen een missed abortion gehad te hebben.
    Deze zwangerschap met 6, 8 en 12 weken veel bloedverlies gehad, laatste keer zelfs helemaal doorgelekt. En nu ben ik alweer bijna 31 weken zwanger!

4. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Het was helaas een missed abortion (zie mijn handtekening). Wat een onwerkelijk bericht... Ik was zo ontzettend gelukkig dat ik eindelijk zwanger was en dan ook nog van die helse pijnen moeten doorstaan voor die mk. @Kylie, was je weer snel na je mk zwanger?

5. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Sterkte

6. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    heel veel sterkte meid!!!

7. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    sterkte

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    He wat naar zeg....Heel veel sterkte meis!

Deel Deze Pagina