Electrabel of Oxxio

Discussie in 'De lounge' gestart door silvana81, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik kan niet meer normaal winkelen of ik wordt wel weer aangesproken deze week door Electrabel en Oxxio.

Wij twijffelen nu.....overstappen naar Oxxio of electrabel?
    wat zijn jullie ervaringen?

Gr Silvana

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Géén Oxxio!! Heb ik mezelf ook mee om laten lullen! Hou je hart vast 1 maand erbij geweest, toch maar terug naar Essent en ik moest bijna 500 euro bij betalen!!

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Geen oxxio inderdaad!.. wij zitten nu bij eneco, scheelde ons veel geld!

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Oh alsjeblieft GÉÉN Oxxio!! Andere geen ervaring mee.

5. Nooooooit Oxxio inderdaad!

6. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Nooooooooit meer oxxio! Betaalde dubbel zoveel als bij eneco en moest nog bij betalen 320 euro!!! Oplichters ja.

7. Volgens mij is het vrij duidelijk :p

8. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Denk t ook!! De voorwaardens zijn heeeeeel aantrekkelijk! Met hun zongenaamde budget prijzen!!

9. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Die persoon van Electrabel waarschuwde me juist voor Oxxio omdat ik vorige week een leuk gesprek had met iemand van Oxxio had ik me aangemeld......net maar snel afgemeld bij Oxxio.

10. Minerva

Minerva Niet meer actief

11. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Nooit oxxio!!! Dat zijn oplichters! Die hebben me een partij geld afhandig gemaakt. Bah bah bah.

12. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Dat hadden wij ook gedaan en opeens waren we toch klant met een hoop kosten. Na diverse klachten heb ik geld terug gekregen van oxxio. Typ maar eens ervaringen oxxio op Google ;)

13. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ja, natuurlijk! Net als dat de personen van Essent je waarschuwen voor alle andere energieleveranciers ;)

Immers: wij van WC-Eend..... ;)

14. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Ik zou de gratis energievergelijker van de consumentenbond doen online, even opzoeken op google, hier krijg je echt een goed advies van, ze regelen ook gratis je overstap en verdienen er zelf niks aan, ben er al 2 keer mee overgestapt en leverde alleen maar geld op. Oxxio zou ik ook nooit doen.

15. Sweety88

Sweety88 Actief lid

14 sep 2012
    160
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Ik heb me enkele jaren geleden ook laten ompraten om naar Oxxio over te stappen.... Zo gingen we van elk jaar geld terug (Essent) naar opeens een nabetaling van enkele honderden euros!!! Oxxio heeft allemaal 'verstopte' kosten wie je komt te betalen. Ben uiteraard heeeel snel weer overgestapt naar Essent.

16. Minerva

Minerva Niet meer actief

Zie post #10 ;)

Deel Deze Pagina