geen eisprong, wel ongesteld...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door La femme Nikita, 18 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    kan dat :(????

Ben vandaag bij de harts geweest, met mijn temp. lijstje, en die vertelde me dat hij alleen de afgelopen maand een duidelijk eisprong kon zien.

De andere maanden/cyclussen zag hij geen eisprong, maar ben ik wel ongesteld geworden.
    Dat kan vertelde hij.

Dat is nieuw voor mij, en kennen jullie dit verhaal??

Dacht altijd, geen eisprong=geen bloeding, en pas na een eisprong word je ongesteld.

Nou ja, heb in ieder geval in September afspraken staan om te kijken wat evt, het probleem zou kunnen zijn.
    Eerst een bloedonderzoek voor de hormoonwaarden, en dan evt. nog een inwendig onderzoek.

Hebben jullie een idee??
    Zou het PCO kunnen zijn, of met mijn lage BMI te maken kunnen hebben...:(

Alvast bedankt voor reacties en adviezen...

XXXXXXXXXXXXXXX

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ja, dat kan! In dat geval heb je een ontrekkingsbloeding zoals dat zo mooi wordt genoemd. Je kan het vergelijken met het slikken van de pil. Dan wordt je ook ongesteld als je stopt, maar heb je geen eisprong. Je baarmoeder maakt zich dan schoon voor een volgende cyclus, daarbij hoeft er niet altijd een eisprong te zijn.

Waaraan het precies ligt kan ik je helaas niet vertellen, daar heb ik geen ervaring mee. Maar ik hoop voor je dat dit uit de onderzoeken snel duidelijk wordt.

Groetjes!

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Het kan idd, heb het bewijs door middel van progesteron bloedtesten. Die waren allemaal negatief 2 cyclussen maar toch werd ik netjes ongesteld....

Blijkbaar door de PCO nu helemaal geen eisprong net zoals voorheen, maar wel weer bloedingen hahaha...voorheen helemaal geen bloedingen..

Groetjes,
    Miranda

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi dames...

ok, weer wat geleerd dan...
    Wat vervelend zeg...maar ja, we zien wel hoe het verder loopt...

Bedankt en SUCCES verder...

Deel Deze Pagina