Lieve allemaal, De naam zegt het al. Ik doe eiceldonatie aan een hele lieve vriendin van mij. Ze is wat ouder dan ik, maar een super lieve mama. Ze heeft een top kereltje geadopteerd en heeft een zoontje die helaas overleden is in de baarmoeder met 34 weken. Ik prik sinds vorige week maandag. Menopur 150 per keer. Nu zijn wij net terug uit Gent. En kregen te horen dat de follikels te klein zijn, maar wel erg veel. Vandaag worden we gebeld over de bloeduitslagen.... Moet ik doorgaan met hormonen prikken of moeten we het toch afbreken? Ik voel me verder prima en doe het met heel veel liefde. Mochten jullie haar blog over eiceldonatie willen lezen dan kunnen jullie dit volgen op: Eiceldonatie
Ik kreeg net het verlossende telefoontje. Ik moet nu 112.5 menopur prikken en zondag ochtend vroeg weer terug naar Gent voor nog een echo. Dosis verlaagd en hopen dat alles mee gaat groeien. Anders poging verloren...
Wat een geweldige vriendin ben jij! Hopelijk gaat het allemaal goed en kan zij dank zij jou nog een kindje krijgen.
Je stelt in je openingsfase een medische vraag. Dat is niet heel verstandig op een forum. Mijn advies is dan ook om dat soort vragen altijd bij de arts te stellen. Anders zou je zomaar iets kunnen doen wat de behandeling niet ten goede komt. Trouwens vreselijk lief dat jij donor bent voor je vriendin!!
Groot deel van haar blog gelezen. Wow! Onwijs lief dat je dit voor hen doet. Is niet niets. Ivf/icsi voor jezelf ondergaan is al heftig en emotioneel. Zo ontzettend lief en knap dat je het doet! Wat betreft je vraag, dat soort dingen altijd aan je behandelend arts vragen. Geen eigen dingen doen of die aangeraden zijn door anderen.
Erg lief jullie reacties. Ik hoop dat op deze manier meer mensen te helpen die twijfelen over eiceldonatie. Ik hoop zo dat het lukt. Zij en haar man zijn de liefste, ik gun het ze zo! De blog kan je lezen op: Eiceldonatie
Haar blog is erg mooi en ze kan fantastisch schrijven! Voor mij is het niks in vergelijking met wat zij allemaal hebben moeten doorstaan. Die 2 weken prikken gaat ons lukken!