Ten eerste probeer zo zoveel mogelijk bij 1 product te blijven. Telkens afwisselen werkt alleen maar averechts, daar wordt de huid erg onrustig van. De allerbeste manier die ik gebruik om van (hele erge) luieruitslag af te komen is het volgende.. Dagelijks 1 of 2 (zit)badjes geven in groene Badedas. Groene Badedas werkt zuiverend voor de huid, het wordt ook aangeraden om hier zitbaden mee te nemen als je hechtingen hebt na de bevalling..Na het bad zachtjes droogdeppen en daarna nog even aan de lucht laten drogen. Als de billen droog zijn smeer ik er een dikke! laag Bepanthen op (let op dat je de zalf hebt en niet de creme) en doe de luier om. Bij elke andere luierwissel dep ik de billen af met koud/lauw water (ik maak een bakje water klaar met 3 drupjes groene Badedas) en elke keer gaat er een dikke laag Bepanthen op..Hier had ik met 1 a 2 dagen zeer goed resultaat mee.. Ik heb de groene Badedas bij het Kruitvat gekocht. Het wordt verkocht in een groene doos, dus let op dat je niet de gewone badschuim koopt... Mocht er na 1 a 2 dagen geen resultaat zijn of blijven er hardnekkige plekjes over, dan heeft je kindje wss toch een schimmel en kun je dactarin halen bij de drogist, helpt heel goed..
afwisselen doe ik ook niet zovaak heb wat verschillende dingen geprobeert maar dat komt omdatr ze het al vaker heeft gehad.. heb nu natuasan gekocht en doe dat samen met vaseline.. bepanthen helaas ook geen goede ervaring mee heb ik ook ruim een week gebruikt.. dus ga alysia nu in zitbaden doen wat ik hierboven lees en als ze heeft gepoept of geplast telkenns even lekker luchten en dan met nieuwe luier natusen met vaseline erop... zoals ik dat allemaal lees doe ik dit dan goed toch?