wat doen? ;hond

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hij heeft sinds we bij de dierenarts zijn geweest niet meer gespuugd, en hij heeft net voor de eerste keer wat rijstbouillon gedronken. dat moet die nu binnenhouden als hij weer gaat spugen moeten we terug komen.

denk dat ik hem over een klein uurtje weer wat rijstwater aanbied..

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dan werkt het van de dierenarts wel, fijn! Mijn ervaring is dat het zo goed helpt dat je niet meer terug hoeft. Hopelijk geld dat ook voor jou.

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja hoop t ook.. hij zat net alweer te schooien om een stukje kaas.. dus dat beetje dat die op heeft, heeft hem wel goed gedaan

4. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Super dat ie zich weer wat beter voelt...
    Nu duimen voor een stijgende lijn

5. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap voor je hondje!!

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Fijn dat het beter lijkt te gaan. Kan je uit ervaring wel zeggen dat zo'n prik een paardenmiddel is en soms maar tijdelijk werkt waardoor ze gewoon daarna weer niet drinken.

Heb je wel gewoon ook water staan voor hem?

7. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Och gossie... Ben blij te horen dat de da wat kon betekenen. :) En dat ie wat gepakt heeft. Beterschap met het hondje!

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja er staat ook gewoon water.. daar heeft die ook nog wat van gedronken.. hij gedraagt zich steeds meer als zichzelf

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Gelukkig maar!
    Vind het altijd zo naar als 1 van mijn katten ziek is...beterschap met je hond!

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    toen ik vanmorgen beneden kwam was zijn waterbakje leeg, maar heb ook weer overgeef gevonden in zijn bench..verder heb ik hem niet meer zien overgeven, dus ik weet ook niet of ik dat over t hoofd gezien heb, of dat het van vannacht was, maar goed.

rijstwater wil die niet meer, maar blijf t vandaag nog maar wel even aanbieden.

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    Vandaag maar even goed in de gaten houden hoe het gaat maar super dat hij zich stukken beter lijkt te voelen en alwere schooierd ;)

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja houd hem goed in de gate en ook hoeveel hij drinkt. hebben alleen wel een verjaardag straks, maar goed vannacht heeft hij ook alleen beneden gezeten.

Deel Deze Pagina