Molecaten, tips en ervaringen gevraagd

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Uilenmama, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Een collega van mij is nu met haar gezin en caravan op vakantie op een Molecaten park. Ze heeft kinderen die veel ouder zijn dan onze N.

Het lijkt mij ook wat voor in 2017.
    Wij hebben geen caravan of tent, dus gaan we voor de huur opties.
    Wie heeft er ervaring met Molecaten en wat raden jullie ons aan?
    We hebben een dochter van dan in 2017 , 2 jaar oud. We vinden alles prima, als het maar schoon is. Zwembad is leuk, maar hoeft niet perse.
    Liever niet in de omgeving van de Bollenstreek...
    Graag tips.

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Wij zijn deze vakantie naar het kuierpatien geweest i Drenthe. Zaten in een bugalow langs het water. Super lokatie en leuk voor kinderen. Nette service en leuk prijsje.

3. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    Wij zaten deze zomer in Leersum landgoed ginkelduin. Aanrader!

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij zijn nu een paar keer bij Kuierpad geweest. Leuk park: veel speelgelegenheid. (Om de paar veldjes een kleine speelplek en centraal op het park wat grotere). Ze hebben een bescheiden maar leuk binnenbad en een prima buitenbad. Verder een zwemvijver en visvijvers. Echt voor elk wat wils. De opzet van het park is ook vrij ruim.

We hebben er ooit een bungalowtent gehuurd, dat was echt waardeloos! Ze zijn op dat park inmiddels weg, maar ik weet niet of ze die op andere parken nog hebben. Ik hoop het niet. De schimmels stond erin, het zat vol onkruid. Echt niet fijn.

Laatste keer hebben we in een chalet gezeten, zo een met van die leuke kleurtjes. Dat was prima. Heel netjes allemaal. Houd er wel rekening mee dat de ruimte gewoon beperkt is. Wij waren met veel familie en hadden en grote partytent bij ons, dus we hebben niet veel binnen gezeten. Als je de echt hebt van slecht weer en je kinderen ook binnen moet zien te entertainen, vlieg je denk ik wel tegen de muren op.

Ze hebben ook een soort combinatie tussen tent / stacaravan. Die zien er ook prima uit. Nog kleiner, maar dat is bij goed weer natuurlijk geen probleem. En met slecht weer zul je toch ergens anders vermaak moeten zoeken.

5. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Geen tips maar had er nog niet eerder van gehoord dus ben even gaan googelen en wat een leuke parken zitten er tussen.

Mij spreekt vooral het park 't Hout erg aan, dus als iemand is die daar ook nog ervaringen mee heeft?
    En Flevostrand? Dat komt ook leuk over.

Ik kijk voor de zomervakantie, 11 nachten, 6 p chalet (we zijn met 3 maar andere optie is er niet) en zouden dan 1100 betalen.
    Is dit een schappelijke prijs of zit je voor die prijs ergens anders veel mooier (mag ook over de grens zijn)

Ik heb zelf namelijk geen idee want wij gaan normaal elk jaar met het vliegtuig op vakantie.

Sorry voor het inbreken in je topic ts:p

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ben een dagje bij mijn oudersop bosbad hoeven geweest, maar vond het niet zo gezellig. Veel vaste huurder, seizoensplekken. Zwembad is wel tof buiten dan. Bij slecht weer binnenspeeltuintje.

Deel Deze Pagina