Wat doen in de herfstvakantie

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door cowgirl80, 2 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.823
    5.958
    113
    Vrouw
    Ik ga met de kinderts een midweekje naar een vakantiepark in de Achterhoek. We komen hier meerdere keren per jaar. Een week lukte helaas niet, ik moet de zondag er voor en de zaterdag er na werken.
    Beetje wandelen, ik hoop fietsen, als het weer een beetje verbeterd. Middagje zwemmen.
    Ons vaste restaurant doet sinds de nieuwe maatregelen weer aan take-away, wellicht
    doen we het dan zo.
    Kaarsjes aan, filmpje, spelletjes.

Maar OMG!
    Vorig jaar waren we ook de herfstvakantie weg en toen was het zulk heerlijk weer!
    Foto’s van ons fietsend zonder jas. Buiten in het zonnetje een boekje lezen!
    Watskebeurt!!! :(

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.026
    6.769
    113
    zuid-holland zuid
    Voor de mensen die naar een museum willen... ik zou wel nu alvast reserveren... ik wou naar Corpus, en het Museum van Oudheden, maar die zitten allebei de hele week al vol:(

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.917
    9.434
    113
    Gelderland
    Oh wat balen zeg!
    Ik heb idd eergisteren gereserveerd voor het openluchtmuseum, er was nog genoeg plek. Wij kiezen er nu een paar uit voor een andere dag en zien wel even welke lukt. Er staat er in ieder geval 1 vast. Heb jij volgende week vakantie of die week daarna?

4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.026
    6.769
    113
    zuid-holland zuid
    De week er na pas, dus ik dacht dat ik nog wel even tijd had. Je wil toch ook even kijken wat voor weer het wordt.... niet dat ik een openluchtmuseum plan als het stortregent en mn binnenmuseum bij stralende zon of zo. Maar helaas.

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.917
    9.434
    113
    Gelderland
    Nee dat zou jammer zijn, dat risico moet je nu dus nemen.:confused: Net gereserveerd voor Naturalis, ook net op tijd want voorkeur tijden waren allemaal al weg. Nu gaan we pas om 15.00 en tis toch wel een stukje rijden voor ons. Wij hebben een weekje later, andere week was idd helemaal vol.

cowgirl80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina