Het duurt nog even maar mijn man wil met mij een weekendje weg voor mijn 30 verjaardag. Nu was eerst Londen in de planning( omdat dat mijn wens is) maar omdat we meer aan het reizen zijn dan dat je er bent (willen 2 nachten weg) lijkt het ons beter om het wat dichterbij te zoeken. Maar we willen eens iets anders, iets speciaals of bijzonder. Wie heeft er leuke ideeen? Tips? Ervaringen?
Als je van de stad houdt wellicht Amsterdam bv dit hotel; https://www.fletcherhotelamsterdam.nl/nl/kamers
Ik vertrek toevallig morgen voor 2 nachten samen met mijn man voor zijn verjaardag naar Londen. Vrijdagochtend heen, zondagavond terug, dan heb je 3 volle dagen. Het is maar een uur vliegen, dus dat valt toch best mee qua reistijd?
Nou wij willen sowieso vanaf Amsterdam gaan vliegen. Moeten dan eerst met de trein daarheen (wonen in Groningen) dan dus naar Londen, en vanuit daar weer reizen naar je hotel) Ik ben er nog nooit eerder geweest, dus alles uitzoeken hoe je daar moet reizen! Veel plezier trouwens!
Dat scheelt inderdaad, wij wonen op een half uur afstand van Schiphol en zijn met de trein in Londen ook binnen een half uur op plek van bestemming. Mocht je ooit willen gaan, de beste manier van reizen in Londen vind ik de metro. Wanneer wil je gaan met je man? Want anders zijn misschien wat (duitse) steden met een leuke kerstmarkt een optie? Die markten starten vaak al half november.
Waarom niet vanaf Eelde vliegen naar Londen Southend vliegen? Scheelt je enorm in de reistijd binnen NL. Schijnt een makkelijke verbinding te zijn naar Londen centrum en natuurlijk amper reistijd naar de vertrekluchthaven.
Omdat ze daar vliegen met propeller vliegtuigen.. schijnt heel veel lawaai te maken en eng te zijn. ( heb nog nooit gevlogen)
Ik vlieg regelmatig met flybe, zij hebben ook propeller vliegtuigen, de herrie valt best mee en ik leef nog steeds.
Idd Gent, maar dat is vanuit Groningen nog wel een stuk rijden. Dus ik zou gaan voor Hamburg (Duitsland)
Jaren geleden was mijn eerste vlucht met een fokker 50 naar londen. Ook een “propellervliegtuig” Vond het reuze meevallen met de herrie en hoe “eng” het was. Londen is zo dicht bij. Voordat je op hoogte bent zetten ze de landing alweer in. De eerste keer vliegen is spannend maakt niet uit in welk vliegtuig je zit!!! Verder is haarlem echt erg leuk. Mooie oude stad. Rotterdam kom je waarschijnlijk ook niet vaak. Heb je heerlijke restaurants, veel winkels, markthal, tourtje door de haven. Overnachten op de ssrotterdam, een groot schip, bijv.
Ik zou nog eens overwegen om vanaf Eelde te vliegen! Je bent er zo! En het is gewoon veilig! Zo niet zou ik eens kijken naar hotel in Amsterdam zuid. Of anders Antwerpen of Gent?
Ja Oldenburg of Bremen is lekker dichtbij vanaf Groningen. Hamburg is ook mooi , zeker de kerstmarkt.
Ja ik sta nu wel iets meer in twijfel Haha. Heb net al wat filmpjes gezien van het vliegtuig en het ziet er oké uit. Amsterdam lijkt me ook wel leuk! Nog maar 1 keer geweest.
Nou we zijn eruit! We gaan toch naar Londen via Eelde! Ik ben wel een beetje bang Haha.. meer ook omdat we zonder kinderen gaan (ook voor het eerst) maar heb er zin in!