Goedemiddag Dames, Aangezien ik het topic niet meer ertussen stond en ik het altijd erg vermakelijk vond dacht ik, ik open hem opnieuw. Gisteren weer boodschappen gedaan voor de komende week. Albert Heijn: 2x Cola Zero € 4.66 Lactosevrij Halfv. melk € 1.19 AH gele rijst € 1.39 AH almond magnum € 2.69 Blikje seven up € 0.50 Alpro Soya cuisine € 1.21 Hak rode kool € 1.09 Apple Crumble € 3.99 Wokgroente € 2.49 Blikje Fernandes rood € 0.82 Blikje Fanta Lemon € 0.63 Vegan Kipstukjes € 3.99 Vegan Rookworst € 2.59 Vegan Cordon blue € 2.89 1.8 kg Jonagold € 3.58 0.335 kg Tomaten € 0.73 Uien € 0.69 Aardappelpuree € 1.14 0.345 kg Kiwi Gold € 2.06 Aardappelschijfjes € 0.59 Ah Hutspot € 1.00 Fusilli Pasta € 0.85 Fair Trade Groene Curry € 1.35 Odorex Deo roller € 2.39 AH Cashewnoten € 2.09 0.595 kg Bananen € 1.12 2x Chio Zeezout Chips € 2.70 AH kokosmelk € 0.89 Italiaanse kruiden € 1.93 Oreo koekjes € 2.19 AH tortilla chips € 0.59 Avocado € 2.79 Mango € 1.99 Pure Choco Rijstwafels € 0.87 Totaal: € 59.74 Ekoplaza: Appel kaneel thee € 3.49 Pukka Kamille thee € 1.50 Dadels € 2.49 Soya Yoghurt € 1.99 Havermelk € 1.99 Totaal: € 12.95 Totaal: € 72.69 Weekmenu: MA: Rode kool met gebakken aardappeltjes en een vegan Cordon Blue. DI: Wokgroente met tofu en groene curry. WO: Hutspot met een vegan rookworst en lekker veel mosterd. DO: Pasta pesto met tuinerwtjes en vegan kipstukjes. VR: Wat er nog in koelkast vriezer ligt. Weekend: Eten we meestal buiten de deur of bij familie.
Is dat voor een hele week? Ik zie geen brood en beleg of andere lunch en ontbijt producten? Of had je dat nog? Viel me gewoon op!
Klopt ik had nog wat brood en beleg en andere dingen in huis en verder eet ik op werk ( werk in de catering ) dus vandaar. En ook me vriend krijgt zijn ontbijt en lunch op werk dus dat scheelt.
Ik heb gisteren boodschappen gedaan. (Lidl) Aubergine 0.69 Champignons 0.79 Paprika mix 1.19 Lente Ui 0.69 Witlof 0.89 4 Kleine bananen 0.77 5 Elstar appels 0.86 1 net mandarijnen 0.99 Halfje boeren tarwe 0.59 Halfje Sesam bruin 0.65 Smeerkaas naturel 0.89 Smeerkaas ham 0.89 Halfje roomboter cake 1.99 Spekreepjes z'n dubbel pakje.1.99 Filetlapjes 2.99 Karbonade 2.49 Eieren 1.59 1 Koffiemelk 0.57 1 Volle melk 0.85 Knoflookkruiden 0.78 Prei 0.45 Soep mix champignon 0.89 Totaal : 24.48
Ik krijg mn lijst niet geplaatst helaas, klaagt over te veel tekens. Terwijl ik echt niet zoveel boodschappen gedaan heb Maar wel leuk om dit topic weer te volgen.
Leuk! Ik ga nu mijn boodschappen lijst niet overtypen maar we zijn zo'n 100 euro per week kwijt met zn vieren. 1x in de 2 maanden bestel ik luiers twv 50euro bij kruidvat. Weekmenu: Ma: zelfgemaakte pizza Di: wraps met kip Woe: aardappel anders, worstjes en snijbonen Do: rijsterecht met broccoli en kip Vrij: lasagna Za: tomatensoep en pastasalade Zo: frietjes en snacks uit de airfryer
Ik had al bootschappen gedaan maandag. Was 60 euro kwijt bij de ah. Later nog een keer 5 euro( coop) en 9 euro aldi ( drinken inslaan) Wij eten/ aten: Maandag: witte bonen, worstje en aardappels Dinsdag: burritos Woensdag: vegatarische cous cous Donderdag: slavink, aardschijfjes en salade Vrijdag : patat Zaterdag: shoarma met broodjes ( heb ik nog in huis) Zondag: ? Iets gezonds. Vrijdag haal ik nog voor het weekend dingen. Zal rond de 100 euro kwijt zijn deze week. Wij gaan vanaf deze week 1 x in de week vegatarisch eten. Voor ons lichaam en het milieu.
Weekmenu: Nasi met kipsate tonijn, sperziebonen, aardappeltjes overpasta met broccoli en spekjes lekkerbek met pompoen en prei Pompoensoep met brood en doos en nog een dag onbekend
Lidl Lasagnette €1,45 Kiptandoori €1,45 Cola 6x €5,16 Statiegeld €1,50 Kattenvoer €2,69 Rundergehakt 300gr €2,99 Fruit fusion 2x €1,50 Kaas €2,99 Aardappelpuree €1,19 Halfv. Melk €0,75 Cola 6x €1,99 Fruityoghurt 2x €3,78 Sperziebonen €1,49 Kauwbonbons €1,79 Wafelhoorns €1,39 Spekreepjes 2x €3,98 Elstar appels €2,65 Kookroom €0,65 Aardappelschijfjes €0,55 Bami groente €1,49 Bloemkool €0,99 Energydrink 11x €4,29 Kruidenkaas €0,65 Knäckebröd 2x €1,98 Mie €0,85 Kipfilet 2x €2,38 Chips sticks €0,44 Italiaanse kaas €1,99 Smeerkaas €0,89 Melkbiscuit €1,29 Lungo 2x €5,98 Crème fraiche €0,49 Boerenbruin €1,19 Pinda/kaas Flips 2x 3,78 Ovenfrites €1,09 ——-—————–——-————-—— Korting 2 voor 2 euro - € 0,90 Totaal - €68,70 Bij de plus: (geen bon dus weet geen prijzen) - bamimix - zakje voor de bloemkoolovenschotel - zakje voor de sperziebonen schotel - pannenkoekenmix - knijpfruit - 2 potjes - cremespoeling Totaal - €8,85 Menu: Woensdag - Sperziebonen in satesaus, gehakt en rijst Donderdag - Tuinerwten, aardappelpuree en spekjes Vrijdag - bloemkool ovenschotel Zaterdag - patat Zondag - pannenkoeken Maandag - pasta pesto met kip Dinsdag - bami
Ik krijg mijn lijst niet geplaatst! Bestel altijd bij picnic. Maar was €64 kwijt voor ons drietjes. Weekmenu: Donderdag: broccoli soep met maaltijdsalade Vrijdag: gebakken krieltjes met rode bieten en braadworst Zaterdag+Zondag: zuurkool stoofpotje met rijst Maandag+Dinsdag: witlof ovenschotel Woensdag: gekookte aardappelen met spinazie a la creme, snijboontjes en een kipschnitzel. Ik kook vaak voor twee dagen, scheelt veel geld. Ook ben ik echt te moe om elke dag te koken, dus is ook een beetje luiheid
Dames redden jullie het altijd met de boodschappen die jullie halen of hebben jullie toch dat je af en toe tussendoor nog iets moet halen in de winkel? Ik wil namelijk als ik week boodschappen echt niet meer in de winkel komen tussendoor alleen lukt mij dit niet altijd helaas
Wij gaan tussendoor altijd nog een keer. Verse groenten en fruit voor een hele week lukt gewoon niet. Dus dat halen we maar voor 3-4 dagen.
Wat moet dat zijn? Ik neem aan dat je geen karton gaat eten Ik zal vanavond onze boodschappenlijst plaatsen.
Ha fijn dit topic! Vond de vorige ook fijn om mee te lezen en wil deze keer ook proberen mee te schrijven. Ik wil echt wat bewuster boodschappen gaan doen. We hebben eindelijk onze keuken dus nu ook een oven en meerdere pitten ter beschikking, ik hoop dat dat veel gaat schelen.
Ik ga ook weer proberen met een budget boodschappen te doen. Max 500 incl Luiers en verzorgingsspullen. Tenminste, wil elke maand 500 overmaken naar een andere rek voor boodschappen enz. Man is een moeilijke eter, jongste ook en die eet super veel. Onze oudste neemt altijd bento lunches mee naar school. Jongste zit nog in de luiers. Oh en hebben een hond en ratjes
Zo: patat uit de actifry met varkenshaas Ma: snijbonen, aardappelen, sateburger Di: spinazietaart Woe: wortelen, kip, aardappelkroketten uit de oven Do: verse spaghetti Vrij: halen we vaak eten. Zat: weet ik nog niet We doen op zaterdagochtend en dinsdagochtend de boodschappen. Verder los naar de slager en de bakker. Budget hebben we niet echt. Kopen wat we nodig (en lekker) vinden. Drie kinderen. Waaronder twee in de luiers en eentje nog flesvoeding heeft. Zit rond de €150,- per week volgens mij incl alles.