zoals de titel al aangeeft welke is leuk? Lijkt het op elkaar of veel verschil? gaan zaterdag op vakantie in drenthe en wil graag naar 1 van deze dingen toe met mijn dochtertje van 16 maanden.
Wij hebben laatst ook hiertussen gekozen en zijn voor Kabouterland gegaan. Echt super leuk, al is je dochtertje misschien nog net iets te jong. Dat geldt wel nog meer voor sprookjeshof denk ik van wat ik had gelezen. Rijk der kabouters leek ook wel leuk maar is wat kleiner en beperkter dan Kabouterland.
Sprookjeshof in Zuidlaren is erg leuk! Als het buiten slecht weer is kun je ook naar binnen. Wij wonen op een kwartiertje afstand.
Hier Sprookjeshof-fans. Die andere parken nog nooit geweest trouwens. Sprookjeshof heeft zowel een grote indoorspeeltuin van 3 verdiepingen als een grote, zeer diverse, buitenspeeltuin. Je kunt het eventueel combineren met een rondvaart met Berend Botje (rondvaartboot). Maar ik zie dat je dochtertje 16 maanden is. In Sprookjeshof heb je in elk geval een grote zandbak met speelgoed, een peuterspeelhoek in de indoorspeeltuin. Verder diverse springkussens. En natuurlijk een soort van Sprookjesbos waar je door heen kunt lopen waar je allerlei huisjes ziet met onder meer zingende kabouters enzo. Dit vinden onze kinderen niet leuk (meer), dus dat slaan wij altijd over. Ik weet niet of Kabouterland of Rijk der Kabouters veel meer hebben voor dreumessen/1-jarigen.