Wat trouwens ook heel leuk is, is het steinerbos in Stein. Heel makkelijk te vinden, vanaf de snelweg afslag stein, staat het al aangegeven. Er is een groot buitenbad, glijbaan, speeltuinen, skelterbaan, paardjes, klimtoestellen, van alles.
En, hebben jullie een leuke dag gehad? Wat zijn jullie gaan doen? Mitsy, waar is dat rijden in een huifkar waar je het over had?
Ik ben een keer met een personeelsfeest met de huifkar door Epen en omliggende dorpen gereden. Dat was echt mooi! En je kan dat ook combineren met boeren golf. Dat is heel leuk met een groep!
Oud en nieuw bij elkaar. Mooi verzorgd met maar wel midden in de natuur. Nou tja,...wel veel spinnenwebben aan die huisjes maar he, het is het sprookjesbos he Heel leuk gemaakt maar heel veel geklim. Personeel is super vriendelijk. Nog nooit meegemaakt! Overal zijn ze wel vriendelijk maar daar is het toch met de hoofdletter! Is een jonge gast die er werkt. Abnormaal hoe hij met kinderen omgaat! Hij kan de kinderen zo goed meetrekken in verhalen, dat zie je zelden!
Nog een foto van het sprookjesbos. Sorry, denk niet dat mn vriend met zijn kop op zp wil staan Is denk ik wel maar leuk tot een jaar of 6, 7. Dan word het saai denk ik
Wat leuk om te zien en lezen! Ik kan me nog herinneren dat er een tijdje geleden sprake van was dat het dicht zou gaan. Ik herinner me dat huisje nog waar jij voor zit. En heb er nog een film van, van minstens 26/27 jaar geleden. Geweldig dat het toch nog op is, ik verheug me nu al erop om er weer heen te gaan! Dankjewel!
Haha! So 90s! Volgens mij zijn er inmiddels wel gezelligere plekjes met lekkerder ijs. Epen is nu vooral voor de hordes toeristen die denken 10 bollen ijs wel aan te kunnen. Wij mijden het inmiddels zelfs. Steeds diezelfde gemaakte grapjes, is 1x leuk, maar de 5e keer kun je alleen nog maar zuchten en met je ogen rollen.
Wij hebben een erg leuke dag gehad. De kinderen vonden de mergelgrotten erg indrukwekkend. Ook leuke workshops gedaan. Met z'n vieren de speurtocht met opdrachten gedaan. Daarna wat gereden door zuid Limburg. Ijs gegeten, maar weet niet meer hoe die plaats heet haha. Maar wat een super uitzicht in Epen joh. Als afsluiter pizza gegeten. Mijn dochter vond maar dat we naar zuid Limburg moeten verhuizen haha. Ik weet niet wat er in Maastricht was maar de binnenstad was afgesloten. We waren er wat te laat voor maar anders hadden we daar nog graag een rondvaartboot tochtje gemaakt. Het is wel enorm toeristisch. Maar een geslaagde dag gehad. Vanochtend eerst heerlijk uitgeslapen na zo'n lange dag weggeweest te zijn.
Geen idee wat er te doen was, maar leuk dat jullie zo'n geslaagde dag hebben gehad! In juli/aug/dec wemelt het altijd van de toeristen. Een wereld van verschil met de normale maanden.