Iemand ervaring met bol.com bestelling betalen dmv een vvv bon? Je moet m opsturen en dan krijg je een code. Als ik nu een bestelling plaats, moet ik dus kiezen voor achteraf betalen? Of had ik de bon al eerder moeten opsturen?
Ik zou even bellen om te vragen wat je het beste kan doen. Ze schijnen telefonisch 24/7 bereikbaar te zijn.
Ik denk dat je de bon eerder had moeten opsturen. Achteraf betalen kun je geen code meer gebruiken. Volgens mij is het zo dat je je vvv bonnen in de vorm van een cadeau code krijgt. Dus die zou je dan al van tevoren gehad moeten hebben
Mijn man zegt: we lopen achter met fb berichten. Je moet inderdaad de bon opsturen, je krijgt een code en dan kun je ook mee achteraf betalen. (Man werkt bij bol)
Nee hoor, achteraf betalen met cadeaubonnen kan echt niet bij bol. Je moet de bonnen opsturen, dan krijg je per mail de codes, en dan kun je bestellen.
Had ik laatst ook. Toen ben ik naar de Primera met de VVV bonnen gegaan en een Bol.com cadeaukaart gekocht. Is sneller dan het opsturen naar Bol.com zelf.
Oh kan dat? Ideaal! Ik dacht dat je met cadeaubonnen geen andere cadeaubon mocht kopen. Dan ga ik zelf ook even langs Primera binnenkort
Geen idee. Misschien komt het omdat ik de eigenaresse ken. Zo heb ik het laatst geregeld. Ze accepteren VVV bonnen, dus zou je denken dat het niet uitmaakt wat je koopt.