Ik vier geen kerst maar omdat mijn allerbeste vriendin het wel viert en heeeeeeel graag eerste kerstdag met mij wilde zijn, gaan we gezellig gourmetten! Ze woont 2 uur van mij vandaan dus ben super blij om haar weer te zien! Tweede kerstdag ga ik winkelen denk ik.. Dan begint de sale toch? 😁
Hier vanavond een late dienst werken, helaas dus niet zoals altijd saampjes gourmetten..morgen komt schoonvader brunchen, en dan s´avonds weer late dienst werken. Maandag vrij en uiteten met mijn familie
Eerste kerstdag 's ochtends lekker rustig aan en in de middag naar mijn ouders en gaan daar gourmetten. Doen ook cadeautjes. Tweede kerstdag liggen er cadeautjes onder onze boom en gaan we naar de dierentuin.
1e kerstdag verjaardag vieren van mijn zoontje, hij word 6 jaar en in de avond gaan we eten bij mijn ouders. 2e kerstdag moet mijn man weer werken dus dan houden de kids en ik lekker een pyama dagje of als het droog blijft maken we nog even lekker een wandeling over het strand en sluiten we dat af met een warme kop choco met slagroom yummieeee
vandaag vieren we de verjaardag van onze zoon, vanavond komen opa en oma nog even, en de buren. voor de rest hebben we het vorige week al gevierd. Morgenachtend gaan we eerst lekker kerstontbijt doen met ons als gezin, pakjes liggen al onder de boom, smiddags komt de schoonfamilie hier, gaan we gezellig gourmetten en sjoelen en kletsen. 2de kerstdag gaan we naar mijn ouders, en dan door met een groot deel van de familie uit eten. daarna nog even na borrelen met ons allen vermoed ik. En dan is de kerst alweer voorbij. heerlijk hoor. veel gezelligheid, ik hou er van. iedereen fijne en gezellige dagen toegewenst.
Eerste kerstdag lekker ontbijten met ons drietjes en rond drie uur een oude buurvrouw ophalen( haar man is vorige maand overleden en zou alleen zijn.. dacht het niet riepen wij allemaal.) en naar mijn ouders waar mijn, broer, en zus ook zijn met hun gezinnen en de broer van mijn moeder komt ook. wij maken allemaal een deel van het kerstbuffet(behalve mijn oom en onze oude buurvrouw) Tweede kerstdag nemen wij mijn ouders en schoonvader mee uit eten.
1e kerstdag werken en s avonds eten bij mijn moeder. Tweede kerstdag luieren en s avonds bij schoonouders eten.
Morgen ontbijten bij mijn schoonouders met de kinderen, ze hebben kadootjes voor hun gekocht. Daarna naar mijn broer en schoonzus waar ook mijn andere broer met schoonzus en vader komt. Iedereeen maakt wat hapjes zodat we een heel buffet hebben. Tweede kerstdag ontbijten met de gourmet set. Zelf eitjes en spek bakken met verse broodjes. Daarna brengen we de kinderen naar hun vader en gaan we naar mijn schoonouders om daar te gourmetten met schoonfamilie.
1e kerstdag gaan mijn man en ik gezellig brunchen met z'n twee, en daarna ga ik soep maken. Tussendoor lekker wandelen met de honden. In de middag gaan we naar mijn ouders waar mijn zus en zwager komen. Ik ga heerlijk genieten van mijn zwangere zussie, buik bewonderen en gewoon lekker samen zijn en lekker eten 2e kerstdag weer lekker brunchen en wandelen en dan gezellig naar mijn schoonmoeder en neefje.
Vanavond lekker op de bank en een wijntje, wat hapjes en all you need... Morgenochtend naar de kerk, daarna koffiedrinken en borrelen bij mijn ouders, met de rest van de familie . Morgenavond uit eten met z'n tweetjes. Tweede kerstdag niks gepland, heerlijk!