pcos en zwanger , weer lage HCG

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kristelo, 1 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Ik mag vertellen dat ik zwanger ben!
    Maar.. er is weer een maar..
    verleden jaar ong april heb ik een eerste miskraam gekregen nadat ik zwanger was geworden met clomid.

Dit jaar is het weer zover, we zijn zwanger geraakt zonder enkele inname van medicatie. dus hier ben ik al blij van!

Nu is het zo dat ik gisteren ochtend een clairblue digitaal had gedaan en daar stond op 1-2 weken. wanneer mijn ei is geweest, geen idee, ik dacht 3 weken geleden , maar daar kleurde mijn ovutesten niet zo positief, donkerder dan anders, maar toch nog niet zo als het zou moeten.

omdat ik nu al op dag 45 zat, en nog steeds geen ms deed ik een test, die was dus positief!
    maar ik twijfelde een beetje dus deed ik een bloedtest
    die gaf aan dat ik zwanger was, met een hcg van maar 19 dus nog een twijfel geval..

volgende week prikken we weer bloed.

zijn er hier nog dames geweest met zo een lage hcg waarden in het begin?

ik had bij mijn vorige miskraam bij de eerste bloedtest een hcg van 65 maar die steeg maar telkens om de 48 uur met een 10tal.. dus dat was niet goed. en is uiteindelijk op 9 weken slecht uitgedraaid.

nu hoop ik dat ik volgende week minstens 300 heb.. dan gaat het de goede richting uit zeiden ze bij het labo, want het kon zijn dat ik echt nog maar net zwanger was.

totaal geen symptomen, enkel buikkrampjes.

ook vind ik het rare een clairblue zou pas testen volgens de bijsluiter bij een hcg van 25.. en mijn bloed zei 19.. vreemd?

ik wil blij zijn, maar kan niet blij zijn, vorige keer was ik zo gelukkig en content met achteraf zo een teleurstelling..

ik heb gewoon zo een schrik..

en dan lees je ook nog eens op internet over progesteron waardes? heb ik nooit wat over gehoord, is dat dan zo belangrijk? de gyn heeft me daar nooit over verteld..

alvast bedankt!! xx

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Mijn gyn is geen fan van die digitale dingen. Iedereen naakt verschillend hcg aan en men kijkt daar nu teveel naar.
    Zij vind het fijnst laatste menstruatie en dan een vroege echo. Want in die eerste weken kan het heel verschillend lopen.

Toen ik een eug had, zei de digitale 2 3 weken, daar op door gaan rekenen en ik kwam er maar niet uit. Maar die ene week kan enorm veel verschil maken in hcg en ontwikkeling van t vruchtje!
    Met 5 weken is bijv nog niks te zien, met 6 weken al een hartje als je geluk hebt.

Nu had ik in jan een.test die gaf aan niet zwanger, de.normale dipsticks wel positief. Ik testte heel vroeg positief, bij de vroege echo was ik net aan 5 weken, dat was 23 Jan, terwijl ik 2 Jan testte.
    Geen pijl op te trekken dus.

Ik zou me dus even geen zorgen maken om.de hcg.waardes.

3. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Hier net de tweede uitslag! Zit op een hcg van 228 :) dus de waarden zijn elke 48 uur mooi verdubbeld!! Ben mega blij :)

4. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!:D het zal dus wel goed zitten:)
    tsja in het begin kan HCG nog wel erg schommelen ,gelukkig waren de zorgen voor niets en is je hcg goed;) geniet van je zwangerschap!

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wauw, dat is super om te horen zeg! Gefeliciteerd!

6. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Gefeliciteerd!

7. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Geweldig, gefeliciteerd!!!

8. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Bedankt allemaal !! De schrik zal er wel wat blijven inzitten, dus ga blij zijn als de eerste 8 weken achter de rug zijn.. Maar ga deze keer positief denken en genieten :)

Deel Deze Pagina