Friso comfort welke (Avent)speen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 23 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi,

Wij geven ons zoontje Friso Comfort i.v.m. spugen. Nu hebben wij 1 probleem we komen er met de spenen niet uit. Wij gebruiken nu Avent speen nr. 2 en die gaat de eerste vijf minuten goed, maar daarna krijgt hij er niets meer uit. Speen nr. 3 en de stand 1 van de 123 speen gaat ook veel te snel.

Hebben jullie tips? Het liefst dan spenen die ook op de Avent flessen passen, zodat wij alleen andere spenen hoeven te halen en niet ook flessen. Als het niet anders kan natuurlijk wel.

gr vruchtje

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

volgens mij passen de spenen van difrax ook op avent, difrax heeft S, M en L spenen, je zou de M speen kunnen proberen. ik heb ze besteld op www.babyplein.nl en dan heb je ze morgen in huis.
    op de website staat of ze ook op avent passen ;)

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Spenen van Difrax (de brede) passen ook op de aventfles en bij kruidvat hebben ze ook eigen merk maar weet niet hoe die zijn...
    En ook die van Bfree/dr brown passen op de Avent..
    succes!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik ga gelijk even halen. Blijft natuurlijk de vraag welke maat speen? Maar ik ga gewoon 2 halen.

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Als de spenen van de difrax op de avent fles passen dan passen de spenen van nuby ook op de avent fles (ze passen namelijk ook op de difraxfles;))

hier werkte dus de nuby speen het beste, die heeft geen gaatje maar een kruisje wat open gaat staan na de zuigkracht van de baby.
    Dus zuigt je kleintje zachtjes dan komt er een kleine opening en zuigt het harder dan wordt de opening groter.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina