Ervaringen kdv Alphen aan den Rijn???

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door sharmila, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Hallo Dames,

Wij wonen op dit moment nog in capellle aan den ijssel maar we gaan naar alphen terug verhuizen. Ben daar geboren en getogen en wil graag terug. Nu is het dus eindelijk zover en wil weten of iemand ervaringen heeft met kdv's. Weet totaal niet wat daar allemaal zit. Zal ook wel een wachtlijst zijn. Ik blijf in capelle werken dus voorlopig breng ik hem in capelle nog op het kdv.(dicht bij werk) Hoor graag als er iemand is met ervaringen en welk kdv:)

2. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hoi Sharmila,

Mijn dochter zit op het kinderdagverblijf in Zwammerdam, is heel kleinschalig en ik heb tot nu toe geen klachten, ik ben erg tevreden!
    Ze zitten bij de SKA (stichting kinderopvang alphen) en de aanmelding en het gesprek e.d ging super.
    Ik ben helemaal blij.
    Succes!

Groetjes Senna

3. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Sharmila,

Mijn dochter zit op het kinderdagverblijf in Zwammerdam, is heel kleinschalig en ik heb tot nu toe geen klachten, ik ben erg tevreden!
    Ze zitten bij de SKA (stichting kinderopvang alphen) en de aanmelding en het gesprek e.d ging super.
    Ik ben helemaal blij.
    Succes!

Groetjes Senna

4. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    Zuid Holland
    Oeps, ik dacht dat het bericht niet geplaatst was, sorry!

5. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Bedankt voor je reactie. Ja had wel op internet ska gezien. Zullen dan meerdere verblijven zijn denk ik. Maar wil wel echt in alphen. Ik zal nog eens naar dat ska kijken. In ieder geval bedankt.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey leuk , kom je vlak bij mij te wonen.
    Ska heeft idd verschillende locaties, staat volgens mij wel heel positief benoemd hier in de regio. Wij maken er ( nog ) geen gebruik van.

Deel Deze Pagina