Wat doen jullie aan in de winter buiten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Foxter, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    btw, vorige jaar hadden ze bij de Jola fleece ponchos, die zijn lekker warm en in alle kleuren van de regenboog, Waren toen 10 euro...

2. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Poncho is een goed idee !

3. waar verkopen ze zwangerschapsjassen eigenlijk? ik wil wel echt een jas, een poncho is voor mij niet genoeg. heb het ijskoud altijd :D

4. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb nog een normale jas, hopelijk kan ik die blijven dragen....
    Anders heb ik een trenchcoat/poncho, die zit vast met knopen een riempje onder de borsten, zoals een trenchcoat, maar verder is het een "poncho"
    Daar zet ik dan een bontkraag aan vast of een hele grote witte dikke sjaal + bijpassende muts, handschoenen erbij, moet warm genoeg zijn met warme kleding eronder.
    Het ding is heel classy en kan zo wijd als je wil door het riempje.

HM heeft nu een soortgelijke tussen de zwangerschapsmode staan, ik heb die van mij van de WE :D

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik zag gisteren bij de C&A verschillende leuke poncho's. Prijzen verschilden van 12 tot 40 euro. Verschillende kleuren en sommigen ook met een col. Dus voor ieder wat wils :D

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb er voor gekozen om een gewone jas te kopen maar alleen met knopen en een ceintuur. Hij past nu goed dus dan zal ik in de winter waarschijnlijk 2 knopen open moeten laten.

@ Desiree; wehkamp, marktplaats, h&m, bonprix?

7. Iefie

Iefie Niet meer actief

Als het fris is draag ik nu ook een poncho. Koop 'm in een neutrale kleur en je kunt eindeloos combineren ;) Heb 'm bij de WE vandaan (2 jaar geleden). Als je in de winter lang buiten gaat lopen (honden uitlaten) of het regent is de poncho minder geschikt denk ik. De meeste poncho's zijn niet wind- en waterdicht. Maar...bij winkels als Action etc heb je wegwerp regenponcho's voor nog geen euro. Zou er daar lekker een paar van inslaan! Zijn niet mooi, maar wel praktisch.

8. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Bekijk bijlage 179965

Hi meiden, ik heb een hele mooie positiewinterjas van de H&M te koop. Heb hem zelf misschien 2 maanden aangehad, het is echt een fijne jas, netjes maar hip :). Maat 40.
    Als het goed is, staat hij in de bijlage. Ik heb er destijds (vorig jaar dus) 80 euro voor betaald en ik heb hem natuurlijk niet meer nodig. Misschien dat 1 van jullie er geinteresseerd in is?

9. Janna

Janna Fanatiek lid

Zo'n winterjas heb ik de afgelopen twee jaar mee gelopen. Onder mijn borsten zit een ceintuur en daaronder doe je 'm dicht met drukkertjes. Dat loopt behoorlijk wijd uit. Ik ga dan ook nog geen positiewinterjas kopen, totdat die echt niet meer dicht kan!

Ik heb namelijk tot nu toe een vrij bescheiden buikje en had voor de zomer ook wat positiekleding gekocht, waarvan ik de helft (bijna) niet heb aangehad, omdat het toch pokkeweer was en ik het nog wel kon redden met een aantal normale kledingstukken waar ik nog wel in pas. Ik koop dus niks meer 'voor als mijn buik over een maand groter is', maar alleen maar als ik 'nu' niks heb.

Mijn zus heeft destijds gewoon een heel goedkope lange winterjas gekocht in een maat groter, zoals hier ook al een paar keer werd genoemd. Werkte prima, zat mooi om haar buik. Mocht mijn eigen winterjas niet meer passen, dan doe ik dat denk ik ook. Of ik kijk of mijn vierseizoenen-jack nog wel dicht past (zo'n niet flatteuze maar o zo heerlijk wind- en waterdicht ding dat toch ventileert, die ik eigenlijk alleen gebruik voor sportieve vakanties/uitjes).

10. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Valt ie groot of klein? Ik draag maat 38 bij H&M, maar ik heb dalijk in de winter wel een megabuik dus misschien zou ie dan goed passen?
    Dan heb ik wel interesse :).

11. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    #31 debster2009, 1 sep 2011
    Laatst bewerkt: 1 sep 2011
    Hij valt niet heel groot. Ik heb normaal maat 40 bij de H&M en de jas zat goed, maar bij mn borsten net te krap. Ik had wel cup E toen...
    Ik denk dat ie wel gedragen kan worden als een 38.

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij M ben ik in dec en bij T in feb bevallen, nu ijs en weder in mrt. Bij M en T geen positiewinterjas gehad, maar mn gewone jas (die niet eens gek groot is) 'gewoon' kunnen dragen. De laatste maand was het mn bij T wel een beetje wurmen en zat ook niet heel comfortabel, maar tja ... Nu moet wel echt de hele winter door, maar denk dat ik ook dan het blijf proberen met die/een gewone jas (is een jas van de H&M voor 25 euro geloof ik, dus die zou ik zelfs nog een maat groter kunnen kopen :D).

Als het echt niet meer zou gaan bij 38 weken oid, dan ga ik charmant rondlopen met 1 of 2 fleecetruien van mn man :D

Deel Deze Pagina