Nou meiden, ik heb een heel mooi zwart jurkje gekocht met wat pailletten onder de boezem en deze zit heerlijk strak om de buik!!!!! Manlief zag het helemaal zitten toen ik het jurkje aan het passen was haha. Leuke pumps erbij die ik zelf heb laten maken bij de leverancier van de schoenen die ik verkoop en het is helemaal af.
Ik ga gewoon aantrekken wat ik lekker vind zitten en me prettig in voel die dag Heb ik zin in mijn spijkerbroek doe ik die dus gewoon aan. Ben dan 35 weken en moet eerlijk zeggen dat ik dan liever kleding aan heb waarin ik me prettig voel dan dat ik me helemaal op ga tutten voor die 2 dagen
Hey Annie24, Dat kan ik helemaal begrijpen meis. Voor ons is deze kerst gewoon heel bijzonder omdat iedereen het dan mag weten en ik zo trots ben op mijn buikje. De 24e krijgen we de 13 weken echo en als het goed is mogen we het ziekenhuis verlaten dus je kunt wel begrijpen dat ik het speciaal wil maken haha. Succes meisie met de laatste weken liefs
Ik had dit jurkje in het zwart en donker grijs besteld, dacht leuk voor verjaardagen en andere feestjes. toen ik de zwarte voor het eerst aan had op een verjaardag vondt ik ´m toch wel erg kort en nu mijn buik alleen maar groter wordt wordt de jurk ook korter,...draag het nu bij een jeans maar dit gaat het dus niet worden met de kerst....ben op zoek naar iets anders.
Ik kijk voor een goedkoop zwart jurkje wat mooi meerekt met m'n buik. Zal zo'n 34 weken zwanger zijn met kerst, dus ja Ga er in ieder geval niet te veel geld aan uit geven, dat vind ik zonde voor die 2 dagen.
I feel you! Ik ga denk ik ook gewoon lekker in mijn (positie)joggingbroek. Of als ik echt zin heb, trek ik een normale positiebroek aan haha. Ik ga in ieder geval zeker geen werk van maken dit jaar.
Ik ga gewoon in een legging met tuniek ofzo hoor, ik heb nu al een buik dus rond kerst al helemaal denk ik. En na het eten zwel ik altijd helemaal op als een ballon. Mijn schoonmoeder is wel een echt dametje en meestal kleed ik me wel netjes als we daar heen gaan, maar dit jaar ga ik toch voor praktisch hoor, jammer dan 8) Oh en kerst avond vier ik lekker samen met mijn man thuis, en dat word een pyama dag voor mij hahaha
Ik zag deze jurk op wehkamp van mama licious, erg leuk!!!!: Mama-Licious - positie jurk - wehkamp.nl maar ik denk dat ik er te dik voor ben tegen die tijd, dan ben ik al 36 of 37 weken dus durf hem niet te bestellen, ik trek wel lekker mijn rekbare jurk aan die ik in de kast heb hangen
ja lastig is het als je al een eind op weg bent dan, ik ben dan 36 weken en wil inderdaad wel comfortabel zijn. Ben nog wel op zoek naar een leuke en goedkope tuniek, want vind het ook zonde om iets duurs te kopen voor die paar weken. Voor t zelfde geld beval ik 2 weken later al!
Die is hartstikke leuk maar echt niet voor een zwangere buik! Als je heel smal bent dan ga je hem wel passen. Maar de voorkant is even lang als de achterkant dus zodra je al een beetje buik heb zit de voorkant veeeeeel hoger.Echt geen gezicht. En als je een beetje borsten heb gekregen passen die er dus niet in.... Een niet zwangere vriendin van mij die normaal maat 40 heeft paste de xl maar net! We hebben echt even in een deuk gelegen.
Dat bedoel ik, in de eerste maanden kocht ik af en toe wel wat leuks, maar nu vind ik het zonde van mijn geld om nog een jurk te kopen. Sommige van die positiekleding zitten trouwens best wel strak na een aantal maanden! Ook broeken die ik heb gekocht trek ik niet eens meer aan omdat ze zo strak zitten. Gelukkig heeft mijn moeder een leuk jurkje bij Miss Etam gekocht die mooi mee rekt, hupsakee vest eroverheen en klaar is kees
Ja precies, ik snap ook niet waarom het onder de zwangerschapskleding staat, toen ik het zag dacht ik; leuk voor een klein buikje, maar na de 5 maanden...hmmmm
Griekie, ik lees dat je al iets hebt. Zelf trek ik gewoon een jurkje aan met kerst en een legging. Ik ga er niet geld aan uitgeven voor die 2 dagen, ben dan ook 34 weken. Deze heb ik al, en staat me leuk, dus zal deze wel worden: C&A - jurk - wehkamp.nl Maar voor andere zoekenden, als je toch iets comfortabels wilt, er zijn ook buikbanden te koop speciaal voor kerst. Toch goedkoper dan een speciaal kerstoutfit die je verder misschien niet meer draagt, en je kunt het combineren met broek, rok, jurk, net wat jij dan aan wilt. Buikbanden - NIEUW - Kerstmis
Ja leuk he. Kan ook nog met een feestje ofzo. Oud en nieuw, etc. Maar die is alleen in kleinere maten.
Ja inderdaad van 32-36, ik zat al te twijfelen, voor de zwangerschap kocht ik ook vaak in maat 36, maar durf het nu niet aan...