kosten alleenstaande mama datingsite.

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Ennas86, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Hoi hoi.

we zijn pas net uit elkaar, en ik zit niet te wachten op al een nieuwe relatie, maar ik heb me wel ingeschreven op een datingsite speciaal voor alleenstaande mama's. (weet niet of ik de naam mag zeggen hier). Meer om te kijken of ik eventueel een leuk mailcontact eraan over kan houden.
    het is gratis, maar om alleen al berichten te kunnen lezen, moet je een abbonement nemen. Deze is voor 30 dagen 24,99!
    Ik vind dat nogal duur! Is dat normaal dat het zo duur is?
    Want zo 'gratis' is het dus niet!

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dat is best prijzig ja. Ik ben lid van een website voor alleenstaande ouders (en mensen met kinderwens). Dat is zowel een datingsite als een social-community zeg maar. Ik ben er niet om te daten, maar heb er al een paar leuke (vrouwelijk) contacten. Die kost 49,95 per jaar, dus scheelt nogal.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou ik heb er echt geen verstand van... persoonlijk geloof ik niet in datingsites maar ben meer van in het echie ontmoeten... maar ik vind op zich de kosten als ik het zo hoor wel veel (ondanks dat ik er geen verstand van heb)

4. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik was ook lid van die alleenstaande mama dating site en vond het erg duur. Ik betaal nooit meer zulke dating sites of iets dergelijks, dat deed ik vroeger. Zowieso zoek ik niemand meer via het net. Niet te vertrouwen. Bovendien kreeg ik alleen maar reacties van vieze ouwe mannen daar op die site, bah! Net of ze kans maken, pfff . Nah ik doe wel rustig aan en kijk wel gewoon om me heen. Haha naja ik ben nu ook niet echt zoekende, ik mis het wel ontzettend en zit liever in een vaste relatie hoor! Maar vrijgezel zijn heeft ook zn voordeeltjes natuurlijk, daar geniet ik maar ff van totdat ik in een relatie zit.

Deel Deze Pagina