Tuitbeker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissSol, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Hoihoi, hoe leer ik mijn mannetje om goed uit een tuitbeker te drinken? Ik geef hem nu vaak tussen de middag drinken uit een tuitbeker, hij drinkt er wel uit maar vaak niet meer dan 20-30cc, hij vind het klotsen met ze beker veel leuker en wil alleen maar spelen met de beker en weinig drinken. Als ik vervolgens drinken weer uit een gewoon flesje aanbiedt dan drinkt hij wel, mits ik de fles vasthoudt want als hij hem zelf vast met houden dan stopt ie ook. Hoe hebben jullie je kindjes het aangeleerd en wanneer is de gewone fles niet meer nodig? Zou ik ze melk ook in een tuitbeker moeten geven? Overigens geef ik hem ook wel eens drinken uit een gewone beker om te oefenen en dan neemt ie ook kleine slokjes, heel langzaam met veel morsen maar hij kan het wel.

2. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.507
    8.436
    113
    Bij de oudste best veel mee bezig geweest, en dan wou het niet, weer andere bekers proberen, wat een gedoe.
    Nu bij de 2e zie ik wel wanneer ze er aan toe is. Af en toe wil ze een paar slokjes uit een gewone beker en verde nog lekker de fles!
    M.a.w., geef het de tijd, hij is nog maar klein, wanneer de fles er bij de oudste af was weet ik niet meer, maar komt vanzelf goed ;)

3. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Twan drinkt pas drie weken goed uit een tuitbeker. Hij dronk altijd beter uit een gewone beker, dus ik heb die tuitbeker links laten liggen.
    Hij drinkt er niet veel uit, maar hij snapt het nu wel.
    Overigens wissel ik veel af, dan weer uit een gewone beker, dan weer uit de tuitbeker.

Deel Deze Pagina