Je bent daarom echt geen slechte moeder hoor.. Snap je wel heel goed. Had ik ook toen ik Liam voor het eerst wegbracht. Hier gebeurt het ook bijna nooit dat ik een dag voor mezelf heb maar als het gebeurt neem ik het er nu ook van.
Nou lekker van genieten meid! Als ik de mogelijkheid had had ik ze zeker wel een dagje of middagje weggebracht, vooral nu met deze termijn in de zwangerschap. Lijkt me echt heerlijk.
hihi, kan me je helemaal voorstellen! Hier gaat de kleine eens in de week zwemmen, en doet dat om en om met manlief en mij. Eens in de twee weken zit ik dus ineens 2 uur alleen thuis... En tegen de tijd dat ik dan bedacht heb wat ik echt wil gaan doen, zijn ze alweer thuis, haha! Meestal ga ik schoonmaken in de keuken, daar kom ik niet snel aan toe met de kleine in huis, als ik daar bezig ben, wil hij dolgraag de kattenbrokjes proberen... Maar wat ik altijd wel luxe vind als manlief thuis is en kan spelen met de kleine, is heerlijk uitgebreid douchen.. Hmmmm!!!! Je moet je niet schuldig voelen hoor! Lekker even genieten! (hihi, zeg ik...)
he, niet schuldig voelen hoor. Denk dan hieraan: mama heeft tijd voor zichzelf nodig en baby leert alleen maar nieuwe dingen als hij bij de babysit is. Dus win-win situatie
zo als mijn moeder nu zou komen en op de jongste zou passen en de oudste uit school gaan halen... dan zou ik binnen 3 sec boven in me bed liggen en heerlijk gaan slapen! want komt ernstig slaap te kort whahahahahahaha ik zit nu ff op de bank terwijl me jongste tv kijkt.... heb de laptop ermaar bij gepakt want ik zat gewoon te knikkebollen! en nu heb ik een mooie rede om te forummen whahahahaa
hier is bijna elke maandag de kleine bij opa en oma. ik ga op zondag al helemaal bedenken wat ik de maandag allemaal ga doen. woonkamer opruimen, speelgoedbak uitzoeken, keuken grote schoonmaak. slaapkamer uitmesten. en wat doe ik uiteindelijk? lang in mn bed liggen zodat als ik er eindelijk keer uit kom mn dag al half voorbij is. dan beetje niksen en op zp rond struinen. tegen de tijd dat ik is wat wil gaan doen moet ik alweer gaan koken
Werken en als ik vrij ben huis goed opruimen. Verveel me altijd te pletter dus ben blij dat ik kan werken . Zou niet weten hoe ik mijn dag moet vullen met 2 kinderen straks op school op mijn vrije dag. Ben iemand die heel de dag bezig moet zijn anders wordt ik lui en moe. Zit nu een paar weken thuis maar op maandag woensdag en vrijdag ochtend zijn de kindjes op school/crèche. Plan die uren nu in voor Fysio, boodschappen etc en doe dan alles te voet ipv met de auto . Lekker wandelen dus. Soms even wat tv kijken. Internet tussendoor op mijn telefoon. Dodelijk saai. Ben ook altijd blij sls de kindjes er zijn , knutselen, kleien en torens bouwen.
ja even lekker harde muziek draaien! internetten met een kop thee erbij.... een keertje lekker binnen roken beetje opruimen, wassen e.d. moet ook gebeuren he... verder zou ik lekker de markt opgaan, de stad in en wat leuks kopen, en lekker makkelijk doen met eten!
Werken. Nee das flauw, mijn zoontje is eigenlijk alleen bij oma en opa als ik werk, of we een feestje of iets dergelijks hebben waar hij niet bij kan/mag zijn. Maar als ie naar de creche is, vaak toch iets nuttigs in huis.. Ik zou als ik de tijd had, lekker in bad gaan, filmpje kijken, lekker ongestoord forummen of lezen. Ik zou het wel weten dus!
Mijn zoon is nu ook even bij oma. Ik heb buikgriep en heb mijn arm zwaargekneusd. Was kapot dus oma wilde wel oppassen. Heb heeeeeerlijk uitgeslapen (tot 13:30 ) en verder niks. Ja even de afwas, stofzuigen etc. En idd, lekker HARD muziek draaien!
Net waar ik op dat moment zin in heb Kan zijn lekker luieren/slapen,shoppen,bios pakken (als kleine man ergens overnacht) Iig dingetjes die niet zomaar gaan als ons ventje thuis is
Schoonmaken , opruimen. Kan ik lekker in een keer door gaan zonder steeds te moeten stoppen voor dit en dat Boodschapje doen , laptoppen op visite. Rustig douchen of een bad nemen.
Ik ben nooit thuis zonder dat mijn zoontje er is. Heeeeel soms breng ik hem wel eens weg als ik heel veel inkopen moet doen (zeker als het een kwestie is van continu in-en-uit de auto). Wat ik wel weer een keer zou willen doen (en dat ga ik over een paar maanden ook écht regelen, want het is dan alweer 2 jaar geleden): lekker uitgebreid in mijn eentje winkelen, zonder aldoor het idee te hebben dat ik mijn kind(eren) zsm weer op moet halen!
Heerlijk genieten van de rust. Lekker lang douchen, winkelen, compueteren, wat opruimen of schoonmaken, lekker een dvd erin gooien,langs vriendinnen, of het lekker gezellig maken met je man samen (bijv. in bed)
Ervan genieten dat ik mijn handen even vrij heb, heerlijk!! Wij hebben een erg levendig, druk en aandachtvragend meisje, waar ik -vooral nu- best moe van kan worden! Ik heb nu verlof en ze is vandaag bij de gastouder, nou de dag vliegt voorbij, en zoveel bijzonders doe ik echt niet! Beetje internetten, (baby)wasjes draaien, thee drinken, boodschappen doen, kasten opruimen etc.
maandag kids bij papa: stage lopen dinsdag kids bij papa: school woensdag: kids op de creche en daarna bij mij donderdag thuis met de kids vrijdag: kids naar de creche: mama stage lopen zaterdag: thuis met de kids en daarna komt papa ze ophalen zondag: dag helemaal vrij: schoonmaken, slapen en bijtanken voor de nieuwe week
wisselend: shoppen, schoonmaken, kasten uit mesten, administratie doen, internetten, bij vriendinnen langs of lekker op de bank met boek./tijdschrift