Misschien dat ik echt een watje ben maar ik ben erg bezorgd om mijn vriend. Hij is pas laat afgewerkt (laat klaar met werken bedoel ik ) en dan moet hij van Rotterdam naar Eindhoven omgeving komen. Ik ben echt heel bang want het word mega glad en het sneeuwt. Ben ik nu zo'n aansteller? Snik,ik wil dat hij gewoon thuis komt vanavond. Oh ja,zijn auto is ook niet helemaal in orde dus ik ben extra bezorgd en hij kan hem pas maandag laten maken.
Nee vind je geen aansteller, wij moeten volgend weekend van eindhoven naar brielle (boven rotterdam) en ik schijt nu al 7 kleuren, want het zal maar gaan sneeuwen bah, duimen dat hij weer heelhuids thuiskomt!
ik ben ook wel bezorgt. mijn man werkt ook tot laat (ongeveer tot 20;00) en ik denk dat als hij weer veilig thuis is dat ik helemaal opgelucht ben.
ik krijg ook al de koude rillingen als ik naar buiten kijken bedenk dat mijn vriend over 2 en half uur naar huis moet rijden uit amsterdam. maar goed hij zegt dat het wel goed komt dus ik vertrouw daar maar op !
ach meiden rustig blijven. Na 16.00 uur is de sneeuw al weer over en kunnen ze de wegen goed schoonmaken. enneh iedereen doet het rustig aan op de weg en houdt goed afstand, dus dat gaat echt wel goed komen. Mijn mannetje moet straks ook naar huis komen rijden, en ik heb alle vertrouwen in zijn stuurmanskunsten en ik weet dat hij pas nieuwe banden (geen winterbanden) heeft, dus dat is ook goed. Manlief maakte zich meer zorgen om mij en onze zoon. Ik wilde vanmiddag bij opa en oma 11km verderop gaan, maar hij vroeg mij of ik het echt wel wilde doen, of dat ik lekker thuis wilde blijven. Ik ben niet bang om in de sneeuw te rijden (vaak genoeg in de wintersport gedaan) maar ik vind het nu niet nodig, dus ik ga lekker niet. Straks ga ik lekker koekjes bakken. Dus meiden gewoon rustig blijven en heb vertrouwen in je man.
Ik moet straks ook nog een half uur rijden. Vriendlief is chauffeur, die zit ook de hele dag op de weg met dit weer. Snelheid aanpassen, afstand houden, zorgen voor iets te eten en drinken voor onderweg. Ik heb 10x liever sneeuw dan mist of ijzel
Nee, daar kan ik me niet druk om maken, mijn man kan goed rijden vind ik Het is nu juist gevaarlijk om paniekerig te gaan rijden, teveel mensen zijn bang op de weg als het glad is en gaan dan te pas en te onpas vol op de remmen....
Het komt vast goed, half Nederland moet nog naar huis straks sneeuw vind ik niet zo eng als echt ijzel of gladheid. Maak me over mijn man geen zorgen maar die hoeft ook maar 5 minuutjes met de auto dus ja dat is echt een kippeneindje.
ik snap je bezorgdheid maar je man is niet de enige die vanavond in de file staat gaat vast goed komen
Sorry hoor, waar kun je je al niet druk over maken!!!! Ga iets voor jezelf doen of zo! Er zijn miljoenen mensen die straks met de auto naar huis moeten!
Zelf ga ik de weg niet op maar rij sowieso niet graag, manlief is vrachtwagenchauffeur en zal blij zijn als ie thuis is...maar dat ben ik elke dag Tis een goeie chauffeur dus maak me er niet drukker om dan andere dagen, ijzel en mist vind ik inderdaad ook erger.
Juist als er file is kan er minder gebeuren toch? Kunnen ze alleen stapsvoets.. De mijne komt zo al naar huis, hebben nog een etentje vanavond en zagen het al aankomen dat het niet doorging omdat hij in de file staat. Natuurlijk zeg ik ook even doe voorzichtig, maar komt vast wel goed!!!
ik ben ook wel beetje bezorgt.. mijn man zit de heledag langs de weg. maar 1 ding scheeld het zal niet hard gaan
Mijn man zit de hele dag op de weg voor zijn werk. Niks aan het handje, het is een beetje sneeuw, da's alles. Gewoon afstand houden, niet te hard rijden en remmen op de motor waar mogelijk. We zijn ook niks gewend hier
Er wordt gestrooid en anders kunnen ze niet hard rijden. Komt goed hoor.. Die van mij komt net even thuis om de stoep te vegen . Hij was in de buurt . Heeft gewoon geen zin om te werken denk ik, maar wel om in de sneeuw te spelen. Oja hij is ook zo'n idioot die met dit weer met de handrem loopt te klooien (met inparkeren enzo).. zucht... mafketel..
Niet druk om maken,joh! Beetje vertrouwen hebben. Man lief staat nu in file op A28. Zou om 13.00 uur thuis zijn maar is er nu nog niet. Krijg af en toe een sms van hem dus het komt wel goed, duurt alleen wat langer.
snap wel dat je je zorgen maakt hoor!! ik werk in de zorg en dan bij de mensen thuis... en moet dus ook rijden door de sneeuw vanavond.... ben er niet echt heel erg blij mee hahaha maar ja kan moeilijk zeggen dat ik niet ga werken omdat er sneeuw ligt... maar ik vind het dood eng hoor hahahahaha gewoon zeggen dat hij rustig moet rijden