Ik heb gisteren besteld; Voor op tafel; Geboortekoekjes (per stuk verpakt, ideaal en lekker!) Chocolaatjes met roze Maak ik zakjes van om mee te nemen; Roze spekbollen Roze spekhartjes. Ik realiseerde mij gisteren dat ik toch echt eens dingen af moet gaan werken
https://goo.gl/images/DX6Py6 Ik heb nu deze gemaakt voor op de crèche. Achter het nekje rozijntjes geplakt zodat ze kunnen blijven staan. Er zitten namelijk nog al wat regeltjes aan wat ze mogen trakteren op de crèche.. dit was snel af en makkelijk te maken!
Grappig! Net blauwe en witte spekbollen besteld. Ik ga ze aan spiezen rijgen. Ik realiseerde me dat net dus pas
Ja de oudste is 7 en mag daarop trakteren op school (groep 5/6) Voor de jongste heb ik spekwolkjes besteld voor op de peuterspeelzaal. Ik twijfel nog of die aan spiezen moeten... Misschien als ik de punt er af knip, of ik haal nog papieren bekertjes.
Maar wat moeten peuters met een rietje dat overblijft? Zie ze dan in gedachten al rondrennen, vallen en dan gebeuren er ongelukken. *Doemdenker hier*
Ja ook niks. Maar met een sateprikker ook niet haha. En in zo'n mooi cellofaanzakje? Of maak je een mobiel (rondje) met snoepveters als touwtjes en aan elk touwtje een wolkje? (Die eerst doorboren met een prikker)
Veel te veel werk! Tenminste ga er van uit dat het tegen die tijd te veel werk is. Normaal doe ik er wel moeite voor (verjaardagen). En gaatjes in spekjes prikken is ook van dat plakwerk. Een papieren bekertje met een doosje rozijntjes en twee spekjes is makkelijk toch? Moet ik nog wel bekertjes en rozijntjes halen
Bewust weer in de doos teruggestopt want als het eenmaal open is gaat het op! Een dag voor de ks komt een vriendin me helpen alles klaarzetten. Wil niet dat de bollen uit gaan drogen en ben te lui om 40 traktaties in cellofaan in te pakken.
Voor school een gezonde traktatie gevonden: http://www.gezonde-traktatie.nl/geboorte-traktaties/fruitig-kindje/ En thuis krijgen de mensen gewoon beschuit met muisjes (die heb ik al binnen)
Verhip... ik dacht eerst ook "gewoon beschuit met muisjes", maar de apen moeten natuurlijk trakteren....... Bedankt voor de inspiratie, ik ga er eens over nadenken.
Nijntje koekjes, truitje insmeren met boter en daar roze of blauwe muisjes op. Was een groot succes toen onze dochter daarop trakteerde bij de peuters toen haar broertje geboren was!
Ik had eergister cellofaan zakjes besteld (met plakstrip) en stickers met "it's a boy", en vandaag is het al binnen gekomen. Voor de peutertraktatie ipv spiesjes. Dan hoeven ze het ook niet meteen op te eten maar kan het mee naar huis.