Wat doen jullie ( als gezin ) op zondag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fruitje, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wij meestal even wat langer in bed liggen met onze zoon bij ons, mijn vriend moet de hele week vroeg op. dan rustig ontbijten en 1x in de 2 weken gaan we naar de opa van mijn vriend toe. meestal gaan we ook nog wel naar buiten en verder gewoon een beetje in huis rommelen, tv kijken computeren, lekker een relaxed dagje!

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij gaan er vaak even opuit.. soms is het in de buurt koopzondag en gaan we lekker shoppen en patatjes eten, of we gaan naar de kinderboerderij, zwemmen, binnenspeeltuin, bezoekje brengen aan iemand... en als we allemaal niet zo'n zin hebben blijven we thuis en gaan we lekker donderjagen met zn allen... heerlijk! ik hou van het weekend dat we lekker allemaal samen zijn.. :p

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    In de ochtend maak ik altijd de bovenverdieping schoon. In de middag meestal ergens naartoe ( op bezoek, bos, boot, et cetera) of er komt bij ons bezoek.

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    gister hebben we lekker uitgeslapen tot half 9, lekker rustig aan gedaan. papa is met sophie naar de hertjes geweest om brood te geven, ik was lekker thuis met thijs. na het middag eten zijn we met zn allen naar het bos geweest, een heerlijke wandeling gemaakt. hebben nog 2 herten gezien. daarna koffie gedronken bij mn ouders. heerlijk eten klaar gemaakt voor 's avonds. daarna heerlijk bankgehangen en door naar bed. heerlijk dagje dus.

alleen als het s'lecht weer is, blijven wij thuis ,anders gaan we 9 van de 10 keer naar buiten.

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    We gaan er altijd op uit op zondag, behalve als het die dag alleen maar hard regent, dan blijven we thuis. Wat doen we:
    Vaak wandelen of fietsen en dan ergens een broodje eten of lunchen, eendjes voeren, naar speeltuin (binnen of buiten), als ukkie slaapt lekker even thuis op de bank of samen koken, ergens op bezoek, vanalles eigenlijk.

Mijn man is ook liever thuis soms op zondag maar hij gaat wel altijd (zonder problemen) mee en hij is achteraf altijd blij dat ie niet is thuisgebleven :D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heel wisselend. Soms gaan we een ochtendje zwemmen, bakkie doen bij oma, of net als gister naar het bos.
    Maar soms blijft het bij een rondje wandelen en de rest van de dag gewoon lekker in huis keutelen.

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Vaak de ene week slaap ik lekker uit en de andere week manlief.
    En dan lekker rustig douchen en aankleden en dan de ochtend vaak spelen met Mike en filmpje kijken of iets..
    En de middag lekker eruit, op visite of het bos of het park etc.

8. tulip

tulip Niet meer actief

eerst zwemmen 's ochtends, als wij nog wakker liggen te worden, komt ons meisje al met dr bikini aanzetten.:D 's middags vaak naar het bos, buiten spelen, in de tuin werken of soms gaan we op bezoek of hebben we een verjaardag.

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Wij gaan zondagochtend eerst uitgebreid ontbijten, met verse croissantjes, een gekookt eitje, e.d. Dan naar de kerk en daarna vaak lekker het bos in, ergens op visite of bij heel slecht weer lekker een filmpje kijken, lezen, spelletjes doen of duik ik achter de naaimachine. Lekker een luierdagje dus, heerlijk :D

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

wij zijn vaak met sporten bezig op zondag en verder gaan we bij familie/vrienden langs en koken we eigenlijk nooit :)

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

bij mijn ouders thuis was het altijd warme broodjes, en daarna naar opa en oma, soms nog eens naar de kinderboerderij, zwemmen, of naar mn andere oma.

Nu is het zo dat mijn vriend week op week af werkt, op zondag als hij er is proberen we wel iets te gaan doen, soms ook naar mn opa en oma (waar mn ouders dus ook zijn) en soms gaan we er op uit zoals gisteren naar de dierentuin!

Als mijn vriend werken is ga ik meestal naar mn ouders toe

strax als de kleine er is wil ik op de zondag ook wel wat leuks gaan doen ja, lekker naar het bos of het strand , een leuke speeltuin of een dieren park.

12. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    s'morgens naar bossen en dan meestal gaan we de opa's en oma's af want de opa's werken ok dus zien de kleinkids niet zo vaak dan :D

13. mroos

mroos Niet meer actief

Uitgebreid ontbijten met croissantjes e.d., dan lekker samen in bad, dan naar de kerk. na de kerk gaat Boaz slapen en doen wij lekker niks. Daarna wandelen/op visite bij mensen/oid. Meestal eten we iets makkelijks.

We proberen echt van de zondag te genieten, en zullen ook niet snel iets zonder elkaar doen.

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    vind de winter zo vreselijk saai. In de zomer gingen we zondag naar het strand, of terras pakken, wandelen etc.

Nu kan je ook wel naar het strand maar is toch minder leuk met regen, -2 en bevroren tenen en handen.

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Heel verschillend, ligt ook een beetje aan het weer. Als het mooi weer is gaan we naar het strand of dierentuin en net zoals nu gaan we lekker naar het bos, zwemmen, stukje wandelen, naar de speeltuin (in- of outdoor, ligt ook weer aan het weer). In de zomer gaan we ook vaak fietsen en ergens wat drinken. Nu dat het wat kouder wordt gaan we wat meer binnen dingen doen; knutselen, kleien, koekjes maken, dat soort dingen...!

Trouwens, wij hangen ook weleens op zondag hoor, doen we lekker freubelen met zn drietjes. Of op visite bij familie bijvoorbeeld.

16. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    We gaan altijd naar de 2de dienst van onze kerk (die begint pas 12:30u) Dus eerst lekker uitslapen/bedhangen.
    Dan na de kerk vaak door naar visites. (ouders, verjaardagen e.d.) of lekker met de hondjes wandelen enzo.

Wij werken en zijn de hele week thuis, en eigenlijk is mijn maandag de zondag voor mij hihi. ik ben pas een uurtje wakker, en hang met een kop thee in badjas op de bank.. heeeerlijk

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wij eten ook altijd lekkere afbakbroodjes op zondag. Meestal gaan we naar een bos toe. Het strand is ook favoriet, of anders gaan we naar een meer. 2 weken geleden zijn we bij het Henschotermeer geweest. Erg mooi (en de zon scheen ook nog lekker). Je doet er ongeveer een uurtje over om het meer rond te lopen! Was zeker voor herhaling vatbaar!

18. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier altijd een saaie zondag!
    Mijn vriend voetbalt iedere zondag om 14.30 uur.
    Dus om 12 uur gaat hij van huis.
    Ik ga dan vaak met de kinderen naar mijn ouders.
    Ook werk ik meestal om de zondag, in de zorg.
    Ik mag op zondag wel altijd uitslapen en maak hier dan ook gretig gebruik van tot 9 uur.

19. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Zondag is rustdag!! haha
    Op zondag doen wij vrij weinig. Al kan mijn vriend niet heel de dag thuis en stilzitten dus die gaat altijd wel met de kleine voetballen, quad rijden of naar de speeltuin maar ik hang meestal gewoon lekker in mijn kloffie en doe verder weinig.
    Soms gaan we op visite bij familie maar over het algemeen gebeurt er vrij weinig op zondag bij ons.

Deel Deze Pagina