bakken, bakken , bakken! we zijn momenteel bezig met een witte chocoladetaart met aardbeien aan het bakken natuurlijk doen we nog andere dingen zoals knustelen
Ik heb een kereltje wat altijd 'uitgelaten' moet worden!! Binnen zitten vindt hij helemaal niks, ook al probeer je allerlei leuke dingen te bedenken. Hij pakt je het liefst om 7.30 al bij de hand om naar buiten te gaan. Mijn moeder was er en zij heeft eerst de honden uitgelaten en toen ging Siem even mee, maar later zijn we naar Ballorig (overdekte speeltuin) geweest! Hij vindt dat echt geweldig, hij klimt en rent alle kanten op! Hij heeft ook van 12.30 tot 16.00 geslapen, zo moe was hij van het spelen!! Morgen ben ik voor het eerst alleen met 2 kids (mijn man heeft 2 weken vrij gehad, 1e week kraamhulp) dus hoop dat het niet veel regent (al ben ik er bang voor) want dat wordt het een lange ochtend!
Nu kan ik momenteel niets doen, maar anders: - bouwen samen met duplo - samen verven, tekenen of knutselen - jassen aan, laarsjes aan, honden mee, en plassen stampen..altijd sucses verzekerd, bij thuiskomst lekker warme douche en droge kleren aan en beker chocolademelk.. - uitgebreid samen koken - dvd tjes kijken - op visite gaan bij andere kindjes zodat ze samen kunnen binnenspelen..