ik ben op zoek naar ervaringen over friso comfort voeding Waarom hebben jullie hiervoor gekozen en helpt het?
Onze ervaring is heel goed. Onze kleine man had heel veel last van krampjes en in combinatie met Sab Simplex druppels heeft dit heel goed gewerkt. Ook zijn mondjes terug geven werden er steeds minder. Ook toen we gingen afbouwen met de druppels heeft die weinig last gehad van krampjes. Dus wij zijn er erg tevreden over!!
Hier hebben we Friso Comfort aangeschaft omdat de kinderarts het aangeraden heeft. Ons zoontje deed wel 5 a 6 keer in een uur spugen en dat is nu nog maar gemiddeld 3 keer per dag dus dat is wel vrij normaal dus hier een hele goeie ervaring!
Hier groot fan, gebruik het vanwege de reflux. Zekreeg eerst nutrilon HA met nutriton maar daar ging ze echt niet goed op. Dit smaakte haar ook meteen beter, ik kon zelf ook het verschil proeven hoor. Op het reflux toppic zitten verschillende moeders die heel tevreden zijn over friso comfort
Hier eeest bv gegeven. Door de snelheid van mijnmelk en de gulziggeid van zoontje spuugde hij heel erg veel en was hij na iedere voedibg twee uur beroerd. Vanalles geprobeerd, kolven, houdingen, verschillende flessen. Uiteindelijk overgegaan op fv ivm het vele spugen en het gaat super! Wij kozen comfort dus tegen spugen. Hij geeft nog wel mondjes terug na iedere voedibf, maar dat had ik wel verwacht. De rede dat wij kozen voor friso ipv huismerk is dat je het overal kunt kopen en niet gebonden bent aan een bepaalde winkel. We geven get nu in combi met friso extra en ook dat bevalt goed! De kramojes zijn zo goed als weggegaan erdoor btw, hooguit 5 min oer dag ipv 1,5 uur minimaal met de bv...
zoontje is ook erg guzlig en soms kwam het met hele golven er weer uit... vandaag met frist c. niet gespuugd, maar wil nog niet te vroeg juichen;