hallo meiden! Ik ben op zoek naar een coltruitje voor ons zoontje. Denk dat , dat hem mooi staat. En tis lekker warm. Heb al bij heel veel winkels gezocht , maar kan ze nergens vinden.... weten jullie miss waar ik coltruitjes maat 74/80 kan halen? alvast bedankt! Liefs Ella
Ik zou je ook wel even de tip willen geven niet ineens een duur exemplaar aan te schaffen, want sommige kindjes willen dit echt niet dragen. Waar je ze kan halen weet ik dus ook niet, want ons zoontje krijst het onmiddellijk uit als je er een aan doet. (heeft er ooit een gekregen )
thanks meiden voor jullie reacties en karaoke bedankt voor je tip! Heb helaas nog niet eentje kunnen vinden.... maar ff verder zoeken dan! Ik heb ze wel eens gezien en daar zat een colletje aan een romper vast! maar dat was in Parijs dat ik dat zag en die vond ik toen iets te duur!
Ik heb nog zo'n soort truitje liggen . Tis niet de col die je denkt bij een col, er zitten knoopjes aan de zijkant van de boord zodat je wel een col zou kunnen maken. Weet niet zeker of ik er een foto van heb, kan eens kijken..
Voor de zekerheid kun je de afdeling van de meisjes in de gaten houden... vaak is bij wibra op de meisjes afdeling ook wel van die coltruien (ook wel als romper idee)... zolang er geen roezels aan zitten en het de kleur is die je wil is er niets mis mee toch ... En evt kunt je kijken bij de tuunte !
ben benieuwd Daantje! Primark ken ik niet? En Zara kan ik idd wel eens gaan kijken! al heb ik daar nog nooit een baby afd gezien.
Weet ik wel dat je het zo niet bedoeld! Wij doen er niets meer mee , bel me maar wanneer je een keer komt. neem evan dan wel mee he! dan zorg ik dat er speel goed voor hem ligt en het huis rook vrij ! je grote man mag ook mee.
ik kan me haast niet voorstellen dat een baby dit echt leuk gaat vinden. de meeste kindjes vinden iets straks over hun hoofd trekken vreselijk.