Mijn oudste dochter heeft heel veel driftbuien gehad. Niet normaal meer, hysterisch gedoe allemaal. Thuis liep ik gewoon naar boven en liet haar schreeuwen, was toch geen land mee te bezeilen. In winkels ook weleens onder de arm meegenomen en schreeuwend in de auto gegooid. Ze heeft het toen ze kleuter was ook een keer op het schoolplein geflikt omdat ze tussen de middag niet mocht afspreken, ze was toen ruim vier jaar. Ik heb haar toen bij het hek laten staan en iedereen kon haar zien schreeuwen, iedereen keek naar haar, ik ben weggelopen want was er helemaal klaar mee, jankend kwam ze achter me aan gerend en ze heeft het nooit meer gedaan en het mooie is dat ze nu bijna 13 jaar is en ze weet het nog steeds haha. Even volhouden maar het gaat voorbij. Sterkte ermee. Bloedirritant is het al dat rare gedoe, kost alleen maar tijd en energie
Mijn andere twee kinderen hebben het overigens zelden tot nooit gehad, het is ook wel een stukje karakter. Betreffende dochter is er ook wel een met karakter en doorzettingsvermogen, die komt er wel, driftbuien heeft ze niet meer maar ze is wel heel tactisch met het krijgen van haar zin