mijn kleintje is sinds half 10 vanochtend al wakker en ik voel me nu een beetje moedeloos worden... hij heeft namelijk weer erge last van darmkrampjes en volgens cb die toevallig vandaag langskwam heeft ie misschien ook spruw... verder zei ze dat ik hem om de 3 uur moet voeden niet meer en ook niet op vraag en aanbod... maar de kleine vraagt er wel om... ik geef BV... verder zei ze dat ik hem gewoon moet laten huilen... maar toen zei hier was heeft ie gewoon anderhalf uur echt enorm hard gejankt.... helemaal overstuur en sindsdien krijg ik hem ook niet meer stil... mjah als ik hem tegen me borst hou en ga wiegen maar jah... zodra ik hem terug leg is het weer raak.... ik weet het ff niet meer... hij is nog zo jong en ben bang dat het helemaal fout gaat.... me schoonmoeder is nu even met uhm gaan wandelen in de wandelwagen meestal sukkelt hij dan in slaap... en blijft ie maffen.. help iemand tips??
Nou.. hij is pas 3 weken. Gewoon troosten hoor, en lekker voeden op vraag. DOEN WAT JIJ DENKT DAT GOED IS...
Wij gaven Sterre lavendelwater ofzo tegen de krampjes, ik geloof dat het zo heette hoor, hadden ze zelfs in flesjes op de kraamafdeling.
het vervelende is alleen me vriend die zegt doe nou wat de cb zegt... en zun moeder die is natuurlijk ook ouderwets en die zegt lekker laten huilen en me vriend natuurlijk met haar meepraten zo van: ze heeft toch al 2 kinderen groot gebracht
Ach, zo'n kleintje kun je toch niet laten huilen. Hij huilt echt niet puur omdat hij aandacht vraagt, dat snapt hij nog helemaal niet. Lekker bij je houden en troosten.
wie kan me helpen met het aanvraag papier..?? ik kan geen duits??? http://www.st-josef-apotheke.de/nederlandse_klanten/sab_simplex.html
mja das allemaal makkelijk praten en goed bedoeld, maarreeh als je pas bevallen bent en je loopt de hele dag met een (huilende) baby op de arm kan je goed wanhopig worden, ik ken het Sterre heef tot 9 maanden 18 uur per dag gehuild gemiddeld, een huilbaby dus en ik was regelmatig de wanhoop nabij. Sjarrel als je het ff niet meer weet bel je het consultatie buro of je huisarts ff en zorg dat je door hulp goed bij kan slapen! Sterkte!
je moet de hoeveelheid verpakkingen dat je wilt invullen voornaam achternaam email adres straat en huisnummer postcode woonplaats telefoonnummer het vakje kundennummer hoef jeniet in te vullen
Heb je dit trouwens wel eerst overlegd met een arts of kraamverpleegkundige ofzo...kben dr niet zo'n voorstander van om zo wat te geven.
Ik zou zeker op je eigen gevoel af gaan hoor. Je kan een baby van 3 weken nog niet verwennen met het "te" vlug oppakken of weer aanleggen. En ik begrijp je vrind wel hoor...die ziet idd z'n moeder die d'r al 2 heeft opgevoed....maar wat zij voelt voel jij duidelijk niet. Ik was in het begin ook erg onzeker en luisterde ook naar die gene me meer ervaring (en logisch toch) Maar nu (door eigen ervaring) weet ook ik dat ik ook wel op m'n eigen gevoel kan vertrouwen. En het is voor jou ook niet goed als de baby alleen maar huilt en wakker is. Je bent nu echt niet alleen maar moeder hoor....maar ook nog steeds mens Ik zou gewoon eerst van alles is even proberen en kijken of dat werkt en dan zien hoe het gaat. Misschien moet je je kindje wel inbakeren....kan helemaal geen kwaad en de meeste kindjes vinden het heerlijk (sommige ook niet hoor) Ik wens je veel succes!!
Inderdaad inbakeren kan ook helpen, dat heeft bij Iman ook geholpen. Sab Simplex helpt SUPER tegen krampjes, dus hopelijk heb je er baad bij!
Als je alles zou moeten doen wat het cb zegt, dan ben je ver van je huis. Geef je kleintje maar lekker voeding op vraag. Hij is nog maar 3 weekjes oud, je kan hem dat toch niet aandoen en hem zomaar laten huilen. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, je kindje laten huilen. Het is natuurlijk wel lastig dat je vriend achter de mening van het cb en zijn moeder staat en dat maakt het voor jou natuurlijk niet makkelijker op, maar probeer gewoon zoveel mogelijk je moedergevoel te volgen.
Doen wat je gevoel je ingeeft. Jij bent de moeder, en die voelen deze dingen vaak instinktief aan. Een vriendin van me heeft haar kindje ook ingebakerd en hier werd haar kleinte altijd heel rustig van. succes, en goed van je dat je het hier aan andere moeders vraagt, vooral als het lijkt alsof je alleen staat in je gevoel,
hallo het gaat over een moppie van nog maar 3 weken lekker oppakken en troosten hoor en eventueel de borst aanbieden maar zeker "niet" laten huilen je kleintje kan erge last hebben van die spruw is best pijnlijk zorg dat je je tepels goed schoon houdt , dus voor elke voeding afwassen met water en oplaten drogen zo ist mij geleerd bosbessensap kan je kleintje helpen om van de spruw af te komen maar als het te hartnekkig is zal je naar je huisarts moeten en die zal dakterin gel voorschrijven oid mijn oudste dochter had spruw met 6 weken
Ach, je kan die arme ziel toch niet laten huilen als ie zo'n pijn heeft.. Wat wil je zelf het liefste als je pijn hebt? Iemand die lekker voor je zorgt toch? Niet iemand die je aan je lot overlaat. Het is allemaal nog zo nieuw voor die kleine.. Lekker knuffelen, warme hand op z'n buikje en rondlopen... Cinababy helpt bij Hugo ook heel goed. Dat kun je gewoon in Nederland kopen. Heel veel sterkte ermee en een dikke knuffel voor jullie allebei
ik heb inbakeren geprobeerd... maar hij is zo sterk hij krijgt zich elke keer los toch doe ik het zo strak en hij ligt op de puntjes... maar die boef kan zich ook al heel goed draaien helaas... hij is namelijk al heeeeel sterk... verder bosbessen sap?? moet ik drinken??? ik heb een manier gevonden om hem te slapen te kirijgen * in me armen zitten heen er weer wiegen... en dan valt ie in slaap en dan ga ik liggen met hem om me borst zo slaapt ie makkelijk 3 uur gisteren avond na alle hoop dat gevaren was toch maar dit proberen.... en ik maar stil liggen 3 uur lang op de bank om hem zun slaap te gunnen,.. en ik moest hem laten huilen van het cb ze waren hier bij me thuis... toen ze weg was heb ik hem ook weer gepakt kon het niet aanhoren!!!
Kijk sjarrel.. die oma's roepen allemaal hetzelfde, ff laten huilen, misschien krampjes misschien zus, misschien zo.. Maar als ze dan gaan huilen, dan staan zij vaak het eerste naast het bedje (indien mogelijk), omdat ze er niet tegen kunnen. Onthou goed! JIJ BENT DE MOEDER en JIJ WEET wat jij denkt dat goed is voor je kindje. Vaders, hoe lief ze ook zijn, 1 ding hebben ze gweoon niet, dat is instinct, in ieder geval geen moeder instinct! Je ben nu zelf moeder...!
bosbessensap de plekjes aantippen in het mondje met een wattestokje of een klein beetje in het mondje gieten (onverdunt)