de ene keer poetsen poetsen en nog een poetsen maar meestal op de bank hangen en als maddi slaapt ga ik ook even slapen..hopelijk is het dan allemaal beter als ik wakker ben.
Heb dat bijna nooit, maar als ik humeurig ben, ga ik als het goed weer is een heel eind fietsen of skaten en anders foto's kijken of meeblèren met leuke muziek
Gewoon doorgaan... af en toe met tranen in mijn ogen, maar toch doorgaan... Ik ben een echte masochist hoor... Altijd over mijn eigen grenzen heengaan (want ik weet toch niet waar die liggen, dus heb het niet eens in de gaten... ). En dan ineens instorten, vreselijk irrationeel reagere en een echt potje janken. Daarna weer opstaan en doorgaan. Heel soms een zak spekjes leegeten
's Middags in elk geval even in bed kruipen! Waarschijnlijk janken als m'n vriend één of andere 'grappige' opmerking maakt. En ETEN.
Als ik een baaldag heb, loop ik lekker de hele dag te klagen! En als ik er even tijd voor heb: plof ik neer op de bank en doe ik he-le-maal NIKS! Het liefst met een reep chocolade zodat ik me niet eenzaam voel
Heel erg, maar als ik de deur niet uit hoef trek ik lekker mijn huispak aan. Op de bank zitten en Harry potter kijken. (voel me wel een nerdje nu ik dit zo schrijf) Maar van die films word ik altijd vrolijk op de 1 of andere manier . Vaak ben ik ondertussen wel an het strijken ofzo. En moet de film altijd onderbreken want vind het niet geschikt voor frummel, maar zodra hij weer in bed ligt kijk ik verder!
Haha een nerdje zegt ze .. NOu ik trek ook altijd meteen mn huispak aan als ik thuiskom hoor! Maar harry potter.... euuuuuuuh, nee! Die engerd wil ik hier niet op mn tv.
Haha echt herkenbaar... had onlangs ook weer zo'n baaldag waarop alles fout liep, had m'n teen zeker al 3 keer gestoten, hoofd ook, vanalles laten vallen op het werk, verschillende keren bijna gestruikeld etc etc. Maar toch achter m'n werktafeltje doorgaan, met tranen in de ogen en een genepen mondje... achteraf erg grappig Maar dan heb ik opeens ook wel een emo - uitbarsting; en meestal schop ik dan keihard (verschillende keren) tegen een deur aan... man dat doet deugd! Of soms gewoon een bad laten lopen en ff helemaal onder water een beetje dobberen.
Oh jullie maken dat ik zin heb in chocola en ik ben juist wat aan het dieeten!!!! Hihi. Maar meestal ga ik gewoon door, vind niet dat ik mag stoppen eigenlijk. Behalve met school. Als dat niet loopt, dan ga ik uitrekenen in hoeveel jaar ik mijn schuld zou hebben afbetaald als ik nu zou stoppen terwijl ik zit te snikken. Oh ja, ik duik ook weleens achter het forum dan. Heerlijk!
als ik alleen ben met pyama en kop thee voor de tv of achter de comp. Of ik ga als een wilde opruimen en schoonmaken. Als de kleine man er is houden we een pyamadag