Dag Dames, wat doen jullie als ze de laatste fles niet opdrinken dus die van 19.00 of 20.00 kan ook. maken jullie het kind dan weer waker rond een uur of tien om de fles te geven of wachten njullie toto ze zelf kom s nachts.?
Soms drinkt mijn zoontje maar 60cc van zn laatste fles (19:00). En dan komt hij niet s nachts. Gewoon weer de volgende ochtend. Ik ga m in ieder geval niet wakker maken. Idd gewoon proberen!
Komt hier wel vaker voor, zeker als ze net daarvoor gegeten heeft. Ik maak haar niet wakker en vaak slaapt ze ook gewoon door tot de volgende ochtend.
jelle krijgt geen laatste fles meer alleen wat water in de fles soms drinkt hij hem op en soms een paar slokjes ze komen van zelf weer
Vanaf 9 maanden wilde Misha geen "laatste" fles meer...Wij aten rond half 6 en om half 7 kreeg ze dan nog wat drinken en om 7 uur naar bed... Je mag vanaf 9 maanden gewoon over naar 2 melkmomenten hoor (pap telt ook als melkvoeding), vanaf een jaar wordt zelfs maar 300cc zuivel aangeraden, dit is inclusief toetjes, boter, kaas etc.....
F begon rond de leeftijd van jouw kindje de laatste fles ook te weigeren. Wij hebben de fles toen laten vallen. En dat ging prima. F drinkt nu nog wat sap voor het naar bed gaan en hij meld zich de volgende ochtend pas weer.