Vaarwel leuke kleertjes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lindangel, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ach, ik weet het... Typisch zo'n geval van 'lekker belangrijk' ;), maar mijn kleine schatje groeit zo hard! Hij is nu 9 1/2 week en zit alweer dik in maat 68. Ik ben er aan de ene kant supertrots op, ook omdat hij zo heerlijk groeit op bv. Maar al die leuke kleertjes die ik van tevoren met zorg heb uitgezocht (ik heb nogal een specifieke smaak geloof ik): hij heeft ze amper aangehad en ze kunnen alweer weg. En als ik nu naar de stapel in maat 68 kijk weet ik zeker dat hij een deel daarvan helemaal niet aankrijgt of amper. :(

Ik was gewoon helemaal vergeten hoe snel dat gaat... En het verschil met de oudste is dan wel erg groot. Die heeft voornamelijk dubbele maten aan en doet met sommige kledingstukken zo een jaar.

Ik vind mezelf ook wel een beetje dom dat ik er weer ben ingetrapt. Ik weet nog dat ik bij de oudste dacht dat het dus geen zin heeft in de kleinste maatjes dure kleding te kopen, dat je dat dan beter kan bewaren tot grotere maten. Maar ja, de hormonen he :x.

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik weet hoe het voelt :)

het is toch weer iets achterlaten he, zo van deze tijd komt nooit meer terug!

(en misschien de kleetjes maar eens op MP zetten, kun je van het geld weer wat leuks kopen in maat 74 :) )

3. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Pfff wat groeit je mannetje goed!! Mijn meisje zit nu in 74.. Jammer van de leuke kleertjes!!!

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @melisa: ja, dat wil ik ook doen, verkopen op marktplaats, al vind ik het toch een beetje zonde... Ik heb maar zo kort van die kleertjes genoten en dan gaan ze nu al weg. (En in mijn achterhoofd denk ik ook 'ik wil eigenlijk wel een derde...'.) Maar ik ga het wel doen hoor!

@mama32: ja, het is een reusje, die van mij! Hij is ook wel heel groot hoor. Jouw meisje is volgens mij gewoon gemiddeld, of niet?

5. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    @lindangel, mila is aan de kleine kant.. Weegt nu 8905 gram en is 73 cm...

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Zonde hé. Ik had dat ook hoor en dan had mijn mannetje nog wel 3 mnd in 56 gezeten en zit hij nu in 68! Een enkele keer 74.

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn kerel zit nu in maat 80.. lijkt de eerste maat waar hij langer dan 3 maanden mee doet! aan de ene kant wel lekker, aan de andere kant.. ik heb al zoveel leuks maat 86 voor hem liggen :D

8. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @DJ Momo: ja, dat had/heb ik bij de oudste ook, dat ik alweer zo bezig was met de volgende maat dat ik het niet erg vond als hij ergens uitgroeide. Maar nu heb ik in elke maat allemaal leuke nieuwe dingen PLUS de 'succesnummers' van zijn grote broer, die ik nog bewaard heb. Dus heel veel leuke kleertjes waarvan hij de helft niet aanheeft.

(Wat trouwens ook meespeelt is dat we nu heel veel wassen dus ik heb aan een paar kleertjes genoeg. Bovendien spuugt meneer lang niet zoveel als zijn grote broer. Die kon ik drie keer per dag omkleden...)

Deel Deze Pagina