Vaak los. Ik heb een 'lob' en ik haal er tegen het pluizen zo'n stijlborstel doorheen. En anders in een rommelige knot. Alleen met sporten doe ik het in een staart.
Hier als ik niet aan het werk ben los en met werken een staart of knot simpel maar wel hygiënisch wat ik erg belangrijk vind.
Kammen , en dan los. Moet binnenkort weer naar de kapper , eind januari ben ik nog geweest oeps hihi... h eb lang haar en wil dan weer een vlotte pony knippen, vind alles zo naar achter saai. En blond highlights.
Op het moment altijd vast, meestal een knot Heb enorm haaruitval door ontzwangeren en ijzertekort. Anders ligt dus óveral haar. Het zit ook voor geen meter. Pluist en is droog. Hoop dat het snel herstelt. Draag mijn haar graag los namelijk.
+1 Na het kammen schrik ik gewoon wat ik er allemaal uit kam!! Je zou denken dat ik na 3x kammen kaal moet zijn. Dus hier ook vaak vast in een knot of vlecht.
Klem erin en beetje chaotisch opsteken . Of even de "bulten" ( na het slapen) goed föhnen en. 5 min met stijltang en klaar. Heb halflang haar in laagjes. Best ok geknipt want ik ga haast nooit naar de kapper en als ik het föhn (na het wassen, twee x per week) blijft het redelijk in "model". Stijltang doet wonderen anders is het echt een pluizig eigenwijs haar. Ik voel me altijd wel beter als mijn haar ok is, en met 5 a 10 min per dag kom ik een heel eind. Soms doe ik ook niks hoor. Gewoon die klem erin en klaar.
Elke dag wassen, föhnen en met een stijltang. Duurt even, maar dan heb je ook wat. Vind het belangrijk om er goed verzorgd uit te zien en je haar is je visitekaartje. Maar, dat gezegd hebbende: zodra ik thuiskom gooi ik mijn hoofd voorover, draai mijn haar in een knot en trek mijn joggingpak aan
Föhnen en stijlen om de dag en soms met een föhnborstel er wat slag inmaken. Of krullen maken met een stijltang. Heb lang haar en vind het lelijk bij mezelf als ik mn haren vast heb in een staart of knot dus probeer dat zo min mogelijk te doen 😊
Elke dag met de fohn en de stijltang in de weer en dan los. En ik ga regelmatig naar de kapper. Ik heb lang haar. Vast alleen met sporten of als het heel warm is.
Toen ik nog langhaar had een frommel knot zoek maar eens op is nog leuk ook inpl een knot, knot. nu heb ik het net op me schouders en los. ben heel drastische geweest en heb 30cm er af laten knippen voor haarwensen. had het in een langebob met laagjes nu laagjes en mijn haaruitval is veel minder. en heb slag
WoW wat veel reacties! Fijn zeg. Zie dat veel dames toch een knot of een staart dragen. Vind het bij mij ee san altijd Zo saai uitzien hihi
Stijlen, krullen, opsteken, losse knot, hair donut, hoge staart stijlen. Ligt allemaal aan mijn bui, hoeveel tijd ik heb en wat ik ga doen
Ik heb vaak geen zin of geen tijd en in het ergste geval allebei, dus dan doe ik het in een staart of knot. Heb hopeloos haar wat ik niet zomaar los kan laten hangen, als ik het los wil moet de stijltang erdoorheen en daar heb ik dus niet altijd zin in of tijd voor.
Zelf heb ik te veel/dik haar om er wat leuks mee te doen, dus vaak heb ik het los hangen en soms een knot, wat al lastig is, dan wordt het een grote knot wat ik ook niet mooi vind. Als het los hangt, moet er veel schuim in anders valt het zo breed. Binnenkort ga ik het laten permanenten en een paar niet te drastische laagjes er in met zoveel mogelijk lengte behoud, zodat er wat meer model in zit. Heb dit eerder gehad en beviel goed. Had er toen niet veel werk aan Een leuke visgraatvlecht of een dunne hoge staart vind ik ook wel mooi, maar dat is bij mij niet mogelijk, dan krijg ik een veel te dikke vlecht of te dikke staart.
Hoe slecht het ook is ik stijl dagelijks mijn haar of maak van die wavey krullen erin. Buiten altijd los haar en thuis gaat het voor het gemak vaak in een hoge staart of hoge knot.
Meestal een knot of een (visgraat)vlecht. Deze dan aan de zijkant dus dat ie over m'n schouder hangt. Daarnaast draag ik het ook vaak in een gewone staart achterop m'n hoofd of een lage staart aan de zijkant. Af en toe heb ik m'n haar los, maar dan zet ik wel 2 plukjes haar vast achter op m'n hoofd, want vind het heel irritant als er haar in m'n gezicht hangt En ik draag m'n scheiding ook altijd anders: dan een schuine scheiding of een zigzag, dan een kuif van de voorste plukken of gewoon alles naar achteren.
Elke dag wassen, anders kan ik helemaal niets met dat dunne piekhaar van me. Na het wassen een beetje crème er doorheen en dan kam of borstel ik het niet, zodat ik m'n slag een beetje behoud. En ik draag het gewoon los. De lengte van m'n haar is net tot over m'n oren.
Ik heb het vaak los en borstel het dus de hele dag :') Alternatieven: in een hoge staart, hoog of laag knotje, twee vlechten/zijvlecht, of ik ga creatief in de weer met vlechten en opsteektechnieken. Veel leuke tips op het internet te vinden en ik vind het leuk om ze uit te proberen (Y)