Wat doen jullie dagelijks met je haar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Papallona, 18 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb het buitenshuis bijna altijd los. En dan afwisselend gesteild of gekruld. Vaak de voorste plukken in een klip naar achter.
    Regelmatig een hoge staart of grote knot in. Of een waterfallvlecht.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    #62 BuffySummers, 20 jun 2016
    Laatst bewerkt: 20 jun 2016
    Ik doe verschillende dingen. Post dit ook vaak op mijn Instagram😊
    Vlecht, invlecht, boxerbraids, knot, los etc

3. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.293
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Vrijwel altijd los en lang haar in zijscheiding. Met wat haarlak als ondersteuning voor volume aan de bovenkant, en wat arganolie tegen pluizen en voor de conditie van mijn lange haar.

4. Nan87

Nan87 Actief lid

21 nov 2015
    444
    502
    93
    Ik ben heel slecht met haar ... vind mijn haar los er best mooi uitzien maar met wind enzo zo vreselijk onhandig. Ik draag buitenshuis daarom ook meestal een staartje ... :p

Ik kan overigens ook niet echt iets, vlechten oid lukt me alleen bij anderen.

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Half lang met veel krul, ik heb het los (tenzij ik thuis bezig ben en het warm heb :) ). Ik was het en dan doe ik er nat krulspray in en een beetje creme en dan laten drogen. Als het droog is kneed ik het los en heb ik een bos krullen.

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik heb ze nu in een bob dus draag ik ze weer los. Wel doe ik een klein klemmetje in zodat het niet zo in mn gezicht hangt. Of ik maak van bovenaf een vlecht en dan steek ik het op. Of ik pak alles bij elkaar en doe ze omhoog met een groter klemmetje en dan vallen er losse plukken aan de voorkant uit. Ik varieer wel vaak. Als ik ze lang heb dan heb ik ze altijd vast eigenlijk.

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik ook! Alleen doe ik ze dan in een staart / knot.

Vind het moeilijk goede producten te vinden. Lijkt wel dat het even werkt en daarna niet meer.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Alicia Keys heeft altijd hele gave kapsels en zij heeft ook krullen. Je kunt ook je haar (in)vlechten, stijlen...

9. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Stijlen of anders knot/staart.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

knotje, vlecht opzij, vlecht naar achter, staart. los, los met bovenop middelste pluk omhoog.

11. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik doe vaak maar wat. Vlecht, knot, staart, los, hoge knot op m'n kop; lekker tokkie :D

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik heb krullen. Iedere ochtend natmaken en fohnen met de diffuser. Meestal hangt het los, soms steek ik het op. Als ik thuis ben zit het in een knot soms

13. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    ik doe er 's morgens niks mee. Zelfs niet kammen.
    Als het er niet uitziet, dan in een los knotje. Meestal gewoon los. Moet er misschien wat meer aandacht aan besteden. Heb echter geen tijd om 5 à 10 min met de droger of stijltang bezig te zijn.

14. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    ik heb een a-symmetrisch pixie kapsel. Elke morgen even gauw de tang door mijn lok en klaar.

15. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik heb mijn haar eigenlijk altijd vast. Een staartje, of staartje met knip er bij in van achteren. Los haar vind ik ook niet fijn. Vind dat ook zo warm, z'n dikke bos haar in de nek. En het staat me niet.

16. Jadele

Jadele Actief lid

4 feb 2016
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe dikker hoe mooier juist!
    Ze gebruiken niet voor niets extensions en haarstukjes ;) dat is om het haar voller en langer te maken.

17. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ik vind los haar erg mooi, maar ook onpraktisch. Het hangt in m'n gezicht, door de wind wordt het zo'n klittenbende. Dus vaak doe ik een knot in mijn haar, lekker makkelijk.

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

ik heb mn haar eigenlijk altijd los hangen
    heb het half lang net op/over mn schouders in laagjes.
    doe er smorgens wat spul in voor volume en haarlak
    als ik veel tijd heb dan wil ik het nog wel eens half vast doen of een zijwaartse vlecht maar heb heel erg dun haar.

staart of knot eigenlijk nooit of ik moet aan het schoonmaken of sporten zijn krijg dan zo n dikke hasses hahaha :D

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik draag het 80% gewoon saai in een staart of knot.
    De overige 20% los.

Ik kan geen leuke dingen zelf met m'n haar zoals vlechten enzo.

Los vind ik niet altijd handig, wel als ik een dagje of avond weg ga maar thuis is het irritant als ik druk bezig ben. Dus dan vast.

20. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik heb het eigenlijk altijd los en stop het achter mijn oren pffffff saai he!
    Heb lang haar tot over mijn schouders met highlights maar ben er zo klaar mee en wil zo graag wat anders dan dit saaie haar, kappers in da house?:D:D

Deel Deze Pagina