Wat doen jullie dan (mp)?

Discussie in 'De lounge' gestart door andreams, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Ik zag vanmiddag een leuk blousje op marktplaats, bieden vanaf 10 euro. Ik dus tien euro geboden, krijg ik nu een mailtje terug dat het blousje voor 10 euro excl. verzendkosten voor mij is, en dat de verzendkosten € 2,90 bedragen :( Lijkt mij erg veel voor een blousje waar je er met 2 a 3 postzegels zeker mee bent.

Ook al vind ik het blousje erg leuk, ik ben er eigenlijk dan al klaar mee. Nou gaat het me helemaal niet om die ene euro meer of minder hoor, maar toch haak ik hierom af.

Wat zouden jullie doen?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Dan had ze beter op MP al meteen moeten zetten dat de vraagprijs zonder de verzendkosten is. En €2,90 vind ik ook vrij veel voor een blousje. Zou 'm dan ook al niet meer hoeven.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat je bied zonder verzendkosten. Ik bied zelf ook altijd excl. de verzendkosten.

2,98 is wel veel. Is geloof ik 1,68. Past wel in een grote envelope

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik zou gewoon even vragen; ' 2,90 ? hoe zwaar is het blousje dan? ' kijken wat ze zegt misschien rekent ze ook nog verpakkingskosten (dat vind ik dan nog duur).

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

vind de verzendkosten ook erg veel.

Maar het bieden is toch altijd zonder de verzendkosten?
    Of bedoel je dat niet?

gaat het je puur alleen om de hoge verzendkosten? Want dan snap ik dat je het niet meer hoeft. Of ik zal terug sturen hoe kunnen de verzendkosten zo hoog zijn?

6. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Ja, ik ging er ook wel vanuit dat ik verzendkosten zou moeten betalen en dat vind ik ook heel normaal, maar om daarvoor € 2,90 te vragen vind ik nogal veel. En dan is het voor mij eigenlijk een beetje principe (of koppigheid :)) om dan het hele blousje niet meer te willen.

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

gewoon mailen dan inderdaad :D hoe zwaar het blousje weegt ;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou idd ook mailen om te vragen hoe zwaar het bloesje is. Lijkt me niet dat een blousje zoveel weegt.

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Sowieso een vreemd bedrag, 2.90 euro. Ik zou ook ff mailen hoe of wat.

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

een grote envelop zonder bubbels kost 75 cent het eerste tarief iets van 1,80 ofzo. dat zou je van mij ook moeten betalen. 2.90 is een appart gedrag dat wel. maar bieden doe je bij mij ook zonder de verzenden verpakkingskosten.

ik zou trouwens een erg leuk blousje niet laten schieten hierom.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    idd op de site van tnt gaat het hoogste bedrag tot 2,76. dat is voor brievenbus post van 2 kg. Nog nooit een blouse gezien van 2 kg of meer.

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    genoeg mensen die de verpakking ook berekenen
    maar als de bloes gaaf is....
    doen
    je hebt de blouse al goedkoop
    bieden vanaf 10,00 en je bied 10,00 en hebt m meteen

13. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Hmm, misschien hebben jullie wel gelijk. Het blijft een beetje vreemd en ik zal haar even om duidelijkheid vragen, maar de blouse is toch te leuk om te laten schieten.

Dankjulliewel, mijn koppigheid is even weer opzij gezet :D

14. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Laat haar er gewoon 1 postzegel opplakken.
    Als je een "boete" krijgt hoef je alleen maar het missende bedrag naar TNT over te maken.

Als ze bij mij gaan miepen dat het misschien net niet in een envelop past, dan zeg ik ook altijd. "probeer het maar gewoon ik ben toch thuis, als het niet past bellen ze wel aan" (gelukkig hebben er hier een hele vriendelijke postvrouw)

Deel Deze Pagina